داشتن مقاله پژوهشی برای ارزیابی الزما باید مرتبط با پایان نامه ارشد باشد؟

مهدی پاک نیا <m.paknia@yahoo.com>
یکشنبه 24 اسفند 1393 @ 12:41 ب.ظ

با عرض خدمت دکتر نوه ابراهیم عزیز که بذر امید رو در دل بسیاری از دانشجویان ورود به مقطع دکتری کاشتند
اقادی دکتر بنده فارغ التحصیل ارشد علوم سیاسی شهریور 1393 از دانشگاه علامه طباطبایی هستم و ابهامی که در ایین نامه استعداد درخشان دارم اینه که در بخش امتیازات پژوهشی ، مقاله ی پژوهشی ام مرتبط با پایان نامه نیست .
میخواستم بدونم داشتن مقاله پژوهشی برای ارزیابی الزما باید مرتبط با پایان نامه ارشد باشد؟
با تشکر از تمام زحماتتون.
پاسخ: بله مطابق آیین نامه باید مرتبط با پایان نامه باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
سامان شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 16:01

جناب کیا خان
تاحالا چندبار واسه رفتن به خارج اقدام کردید که اینجور دارید با قاطعیت حرف می زنید؟
15 میلیون واسه سربازی
15 میلیون واسه مدرک آزاد کردن اگه روزانه باشی
پول رفتن 6 میلیون
36 میلیون اگه پول دشتم بخدا روزنامه هم دیگه تا عمر دارم نمیخوندم تو این مملکت
اینهمه داریم تو سر میزنیم بریم دکتری آخرش چی؟ آخرش اینقد به بن بست میخوری و پارتی بازی می بینی که یا افسرده ای یا خودکشی کردی
اینارو من نگفتم برید یه شب پی صحبت دانشجوهای دکتری دانشگاه تهران بشین متوجه میشی

کیا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 03:21

بعضیا یه طوری تهدید میکنن که میخوایم بریم انگار براشون فرش قرمز پهن کردین کسی بخواد بره دیگه دنبال استعداد و با ازمون و بی ازمون نیست پا میشه میره به راستی اگر شما پیرش با فاند داشتید یه ل حظه درنگ میکردید برای موندن؟؟؟دست ازین صحبت های بچه گانه بردارید شما یه نمره زبان ساده نمیتونید بیارید چطور میخواید تافل و یلتس بگیرید؟؟؟

فرشاد چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:09

باسلام
جناب دکتر میتونم بپرسم تاکیدتون واسه اینکه مقاله باید مستخرج از پایان نامه باشه چی هس؟ اونی که بخواد پولی بخره 1میلیون بیشتر میده میگه از پایان نامه باشه
ممنون

raha چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 16:30

با سلام و خسته نباشید
آقای دکتر سوالی از محضرتون داشتم برای استفاده از سهمیه بدون کنکور برای دکتری آیا داشتن یک مقاله علمی پژوهشی پذیرش گرفته مستخرج از پایان نامه و سه مقاله همایشی مستخرج از پایان نامه کافی می باشد. ممنونم از لطفتون

سلام. صادقانه بگویم در حوزه کاری شما تخصص ندارم بنابراین حتی اگر مقاله ها را ببینم سخت بتوانم قضاوت کنم. بهتر است با اساتید رشته تخصصی خودتان مشورت کنید. اگر مقاله در سطح عالی باشد و از نظر اساتید داور مصاحبه کننده امتیاز 7 بگیرد باید کافی باشد. توجه کنید که جمع امتیازات باید حداقل به 70 برسد.

رضا چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:17

اقای دکتر عزیر سلام
چرا تربیت مدرس نمره زبان را 70 اعلام کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا خلاف می کنه؟ هدف از این کار چیه؟
جز اذیت کردن جوونایی که دوست دارن همین جا درس بخونن و خدمت کنن دلیل دیگه ای وجود داره من دوست ندارم کشورمو ترک کنم می خوام همین جا درس بخونم و کار کنم. تو رو خدا بررسی کنید تو رو خدا تو رو خدا تو رو خدا

سوال مهم سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:44

سلام اقای ذکتر
من روی موضوعی کار میکردم و سه مقاله هم دادم .تابستان استادم رفت فرانسه و یه روش جدیدکار کرده بود و برگشت واسه ما تو تابستان کلاس اموزش گذاشت و پیشنهاد داد رو این موضوع جدید که اینده بهتری داره کار کنیم ما هم موضوع رو تغییر دادیم ولی هنوز مسلط نشدیم و مقاله ندادیم .ایا ما ممتازی رو از دست میدیم ؟!!!!
استاد حاضره این موضوع رو تایید کنه .
لطفا جواب بدید :
ایا با تایید استادم مشکل حل میشه یا من برم موضوع رو با اعتراض و...دوباره تغییر بدم.؟
لطفا جواب بدید
مچکرم

سلام. تغییر موضوع مربوط به استاد و گروه و دانشگاه است. بهتر است با خودشان صحبت کنید. اما در آیین نامه به صراحت گفته شده که مقاله میخواهند برای کسب امتیازهای پژوهشی.

پونه سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 21:22

سلام آقای دکتر
وقت بخیر
آقای دکتر لطفا کاش برای مقالات مستخرج از پایان نامه یک تعداد حداقلی تعریف میکردیدو برای بقیه مقالات هم که مرتبط با پایان نامه نیست یک تعداد حداکثری تعریف میکردید. چون الان بنده خودم 3 از پایان نامه دارم و یکی دارم مینویسم به فرض اینکه 7 رو کامل بدن که محاله میشم 28 و دو تا دیگه مقاله دارم که از پایان نامه نیست. خوب باور کنید که این ظلمه اینطوری. میدونم که شما گفتید از پایانامه به این خاطر که دوستانی که اسمشون همه جا هست ولی خبر از متن مقاله ندارن رو دستشون رو ببندید ولی از این طرف هم که اینجوری نمیشه. اینطوری فکر کنم کسی 70 رو نیاره چون مگه از دو بنده دیگه کامل نمیگیریم.
در ضمن بابت وبلاگتون و امکان برقراری ارتباط بی واسطه با شما بزرگوار صمیمانه از شما تشکر میکنم انشاالله خیر دنیا و آخرت رو ببینی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.