اعتراض به آیین نامه استعداد درخشان

این روزها ایمیل هایی دریافت میکنم مبنی بر درخواست حذف نمره زبان و معدل کارشناسی که در آیین نامه دکتری بدون کنکور به عنوان شرط اصلی منظور شده است. متقاضیان می گویند:


سلام با تشکر از این که نظرات بچه ها رو در وبلاگتون مورد بررسی قرار دادید.اقای دکتر خواهش می کنیم مدرک زبان رو بردارید یا حداقل در مقابل شاگرد اولی قرار بدید یا امتیازیش کنید چون واقعا کسی که برای شاگرد اولی زحمت کشیده توی مدت کوتاه ارشد وقتی برای مطالعه زبان رو نداره باتشکر . بیات


سلام وقتتون بخیر خسته نباشین بنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و تمام تلاشمو کردم تاتونستم استعداد درخشان باشم تا اگر بشه بدون آزمون  به دکترا بروم ولی مثل اینکه از شانس ما امسال شروطی اجباری را برای معدل کارشناسی و همجنین مدرک زبان در نظر گرفته اید درخصوص معدل کارشناسی که یکبار برای آزمون ارشد معدلمان لحاظ شده و به فرض که دانشجویی در دوره لیسانس بنا به دلایلی نتوانسته یا کم کاری کرده باشد ومعدل 16نداشته باشد ولی در دوره کارشناسی ارشد خواسته باشد مسیر زندگی اش را تغییر دهد و تلاشش را برای تحقق اهدافش بکند همانگونه که"ناصرخسرو" هم از چهل سالگی از خواب غفلت بیدار شد و عارف بزرگی شد و راه و طریق زندگی اش دگرگون شد بنابراین بنده از شما درخواست تجدید نظر درمورد این شروط را دارم تا شاید خداوند به وسیله شما که مامور وی هستین مسیر زندگی ما روهم عوض کند و ما هم از خواب چهل ساله بیدار شویم. با سپاس. نیکویی  

ادامه مطلب ...

پنج اختر بی نشان دانشگاه اصفهان

   

ساعت 1 نیمه شب روز شنبه اول آذر 1393 به قصد اصفهان حرکت کردم. قرار بود با یک تیر دو نشان بزنم. اول اینکه در جلسه دفاع پروپوزال دکتری یکی از دانشجویان مدیریت آموزشی شرکت کنم و دوم اینکه، بازدیدی از معاونت آموزشی و بویژه بخش برنامه ریزی درسی دانشگاه اصفهان داشته باشم. حدود هشت صبح در محل دانشگاه اصفهان حاضر بودم. تلفنی با رییس دانشگاه صحبت کردم ایشان برای کار مهمی عازم تهران شده بودند. دکتر طالبی را از دوره اصلاحات خاتمی می شناختم. آن موقع ها که من رییس دانشگاه دامغان بودم ایشان هم رییس دانشگاه اصفهان بود. بسیار جدی و پیگیر و دلسوز و در عین حال درستکار و آشنای به کار.  با دکتر جعفری معاون آموزشی دانشگاه تماس گرفتم. راهی کلاس بودند. قرار شد ساعت 10 صبح خدمتشان برسم. جلسه دفاع ساعت 12 ظهر تشکیل می شد. فرصتی بود تا در محوطه دانشکده علوم تربیتی و دانشگاه قدمی بزنم و با برخی اساتید گروه مدیریت آموزشی و دیگران آشنا بشوم. در سالهای قبل نیز به آن دانشگاه رفته بودم. به حدکفایت، وسیع و گسترده،اما منظم و مرتب.  

ادامه مطلب ...

معرفی سایت های مفید در حوزه مدیریت

 

http://www.fara-online.com/index.php

این سایت به سازمان فرهنگی فرا تعلق دارد که به تهیه مطالبی بر روی اینترنت و انتشار و تحریر در زمینه مدیریت می‌پردازند. ماهنامه گزیده مدیریت، بخوان دات کام، فروشگاه کتاب، اخبار فرا، با مدیران، مشاوره، آموزش، انتشارات، کوتاه و خواندنی و امکان جستجوی مطالب به زبان فارسی را می‌توان از عناوین مندرج در این سایت نام برد.

 

http://www.media-access.com/resources.html

این سایت به ارائه مطالب و اطلاعات مورد نیاز مدیران می‌پردازد. در این سایت می‌توان به این مطالب دست پیدا کرده و از آن‌ها استفاده نمود.  ادامه مطلب ...