اشعار

 

از ازل این جسم را تو داده ای

هم زمان آن روح را دمیده ای

جسم و جان اندر جهان هر دو تو راست

این یکی در خاک و آن یک در هواست


رمضان 1385 غروب  دامغان به سمت حسن آباد منزل آقای سلیمانی برای افطاری 

ادامه مطلب ...

پیام های رسیده شما

مهدی قندهاری <mahdighandehari41@gmail.com>
دوشنبه 17 فروردین 1394 @ 11:46 ق.ظ
با سلام و احترام خدمت شما استاد گرانقدر
ضمن تبریک سال جدید خدمت جنابعالی ؛ به استحضار می رساند اینجانب مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود را از مرکز آموزش خانه صنعت و معدن دریافت نموده ام با عنایت به اینکه در روی مدرک اینجانب درج گردیده است همسطح کارشناسی ارشد جهت معادل سازی یا تائید مدرک چه راهکاری دستور می فرمائید.
پیشاپیش از مساعدت جنابعالی کمال امتنان را دارم  
ادامه مطلب ...

آیین نامه جدید آموزشی کاردانی و کارشناسی مصوب 1393/12/16

 

برای مشاهده متن کامل آیین نامه اینجا را کلیک کنید.

در روزهای پایانی سال 93 آیین نامه جدید آموزشی کاردانی و کارشناسی به تصویب رسید و به دانشگاه ها ابلاغ شد. متن کامل آیین نامه جدید آموزشی کاردانی و کارشناسی مصوب 1393/12/16 شورای عالی برنامه ریزی آموزشی را در همین وبلاگ مشاهده نمایید.



بند مقالات علمی پژوهشی با مقالات ترویجی جداست

حمید احمدی <hamidahamadi63@yahoo.com>
جمعه 22 اسفند 1393 @ 09:02 ق.ظ
با سلام و احترام؛
متاسفانه در جدول مصاحبه با ازمون دکترا، بند مقالات علمی پژوهشی با مقالات ترویجی جداست. این امر سبب می شود کسی که تعداد مقالات پژوهشی معتبر بیشتری دارد مثلا 6پژوهشی و 1 مقاله ISI نسبت به کسی که مقالات پژوهشی و ترویجی دارد، مثلا 4پژوهشی و 2 ترویجی، امتیاز کمتری بگیرد. در ضمن بعضی رشته ها المپیاد دانشجویی نداشته اند چنین رشته هایی 5امتیاز از 100 امتیاز داوطلب، بی دلیل از بین می رود و امتیاز دانشجو پایین می افتد.
ایا سازمان سنجش در اصلاحیه جداول مصاحبه با ازمون این موارد را اصلاح می نماید؟؟ من از شما درخواست میکنم که حتماً این دو موضوع بررسی شود و نتایج حاصل از ان را لطف بفرمایید و باطلاع دهید.
با تشکر فراوان

بدون کنکور دکترا

شنبه 23 اسفند 1393 @ 01:43 ب.ظ
با عرض سلام و احترام
استاد گرامی بنده یک سوال مهمی از حضرتعالی داشتم.
بنده در سال 1390 در یک از دانشگاه های غیرانتفاعی کارشناسی ارشدم را گذراندم و در سال 1392 فارغ التحصیل شدم در حال حاضر 18 تا مقاله علمی و پژوهشی دارم که 6 تا از ان حاصل از پایان نامه ام است معدلم هم 19 است. سابقه تدریس هم دارم. چرا نباید در بدون کنکور دانشگاه های دولتی شرکت کردن ما ممنوع است. خواهشاً تجدید نظر بفرمایید در ایین نامه تا ما هم بتوانیم در بدون کنکور دولتی دانشگاه ها شرکت کنیم. پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی در این خصوص بی نهایت سپاسگزارم. و من الله توفیق
پاسخ: شما میتوانید درخواست خود را به یکی از دانشگاه های دولتی ارسال نمایید. ممنوعیتی وجود ندارد.