اعتراض به کاهش اعتبار امتیاز آزمون MSRT در شیوه نامه مصاحبه دکتری

محمد <hoseini_smm@yahoo.com>
یکشنبه 24 اسفند 1393 @ 01:03 ب.ظ
با سلام چرا در شیوه نامه جدید آزمون مصاحبه دکتری وزن آزمون Msrt اینقدر پایین اومده. اگر مدیران در نظر داشتند که چنین تغییری رو اعمال بدهند بایستی خیلی شفاف اون را از قبل میگفتند که ما بدونیم تو چه آزمونی شرکت کنیم. من این همه وقت گذاشتم رفتم یک شهر دیگه و تو این آزمون شرکت کردم و حالا میبینم که با نمره 61 این آزمون فقط دو امتیاز برای من داشته و دیگر وقت برای شرکت در آزمون دیگری هم نیست. حال آنکه من اگر تو تولیمو شرکت کرده بودم حداقل 4 امتیاز با این شیوه نامه میگرفتم کما اینکه چهار سال پیش نمره 502 داشتم توی تولیمو و تاریخ اعتبارش تموم شده. و 502 با شیوه نامه فعلی شما 4 امتیاز داشت. اگر قرار هست تصمیمی بر تغییر وزن آزمونها نسبت به هم گرفته بشه بایستی اون رو از قبل اعلام کنند نه بعد از اینکه همه رفتند و آزمون دادند.
پاسخ: تراز نمرات آزمون زبان را سازمان سنجش تعیین کرده است. لطفا با سازمان تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.