تغییرات آیین نامه دکتری بدون آزمون سال 95-94 ابلاغ شد.

با تایید شورای هدایت استعداد درخشان، اصلاحات و تغییرات در آیین نامه   دکتری بدون آزمون استعداد درخشان سال 95-94 توسط آقای دکتر شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها ابلاغ شد. متن ابلاغیه را فردا در همین وبلاگ مشاهده فرمایید.

نظرات 35 + ارسال نظر
امید به آینده شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 19:56

با سلام و خسته نباشید
آقای دکتر ممنونم از همه پیگیریها و حوصله و وقتی که برای همه ما ها گذاشتید واقعا خسته نباشید و خدا به شما سلامتی و طول عمر فراوون و با برکت بده
آقای دکتر من هم از طریق وبلاگتون و هم از طریق ایمیلتون از شما سوالامو میپرسیدم و همیشه با کلی امیدواری جوابمو میدادید در طول چند روز گذشته سوالامو با همون آدرس ایمیل پرسیدم که نمیدونم چرا جوابمو ندادید چون سوالای مهمی بودن که برام پیش اومده بود.انشاالله که علتش فقط خالی نبودن وقتتون باشه و کسالتی نبوده باشه
ممنونم بخاطر همه بزرگواریهاتون
لطفا منت بذارید و جوابمو بدید

سلام. به روی چشم. دیدم و جواب میدهم. فقط فکر وقت و فرصت اندک من را هم بکنید. دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. اگر دیر جواب میدهم به دلیل مشغله زیاد کاری است.
موفق باشید.

فرشته چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:08

سلام آقای دکتر نوه ابراهیم،
دانشگاه قم فراخوان زده و با اینکه بعد از اصلاحیه شماست باز هم شرایط آن را در نظر نگرفته.
این آئین نامه ها ضمانت اجرایی ندارند متأسفانه.

فاطمه سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 21:45

سلام اقای دکتر
من دانشجوی روزانه دکتری هستم ترم 2 میخوام انصراف بدم. سوالم این بود سال دیگه میتونم در کنکور شرکت کنم؟ و هزینه ای که باید پرداخت کنم برای انصرافم چقدر است؟ خیلی ممنون میشم اگر جواب منو بدین

تاآنچا که خبر دارم یک سال محروم خواهید شد. برای اطلاع بیشتر با سازمان سنجش تماس بگیرید.

بدبخت دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 15:36

شرط معدل امتیازی کنین نه ترازی لطفا بابا چرا متوجه حرف ما نمیشن این مسولین محترم اخه به چه زبونی ما بگیم

بنده خدا دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 14:44

سلام
آقای دکتر 17اسفندبراتون پیام نوشتم جواب ندادین ثبتش نکردین نمیدونم چرا؟/؟؟؟
آقای دکترممنون ازلطفتون ولی اگه سانسور نیست چراپیاممونمایش ندادین؟ازشماخ ممنونم که به حرفامون گوش دادین حمایت کردین وگره ازمشکلمون بازکردین.خدادلتون شادکنه.لطفا جوابمو بدین قسمتون دادم که به همکاران استعداددرخشان بگین وگرنه مدیونید.آیا پیامموبهشون ابلاغ کردین؟
باسپاس ازشما

نغمه صابر کلویر دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 12:28

سلام
این آیین نامه شامل آموزش محور ها هم میشه ؟
رتبه های اول تا سوم هیچ امتیازی ندارن ؟

درمانده دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 07:50

سلام استاد
واقعا خوشحالم که مشکل عده ای از متقاضیان حل شده
ولی ماچی؟ ماها که بیش از دوسال از فارغ التحصیلیمون میگذره چی؟ بخدا رزومه ی خیلی خوبی دارم. نمی دونم باید چیکار کنم. توروخدا به داد ما هم برسید. یه تبصره ای لطفا اضافه کنید. ممنون

فراری برگشت یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:25

سلام استاد
من همونیم که می خواستم برم خارج از کشور
و شما گفتین بدون شما هرگز
حالا من میگم بدون شما هرگز
هزار خارج فدای گرد پای شما
دوستتون داریم

منیره یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:19

سلام دکتر عزیز
بی نهایت از شما ممنونم
روحمون رو شاد کردید
ممنونم ازتون بی نهایت

استاد عزیز یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 21:10

استاد دوستتون داریم
شما تکین تک
واقعا مسول با لیاقتی مثل شما وجود نداره

احسان یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:52

سلام اقای دکتر
خدا قوت.

saeed یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:29

حمایت شما از ما یقینا بی پاسخ نمیمونه...
نوه ابراهیم ها تکثیر خواهند شد و روزی خواهد رسید که شما به ما خواهید بالید...

خدا خیرتون بده

ا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 18:27

استاد من امروز از مسیول استعداد درخشان تربیت مدرس سوال کردم گفت هیچ چیز جدیدی به ما ابلاغ نشده و باید 16 باشه لیسانست
واقعا این حرف یعنی چی؟

بهار یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 14:58

سلام، وقتتون بخیر؛ ممنونم از پیگیری تقاضای دانشجویان؛ ممنون میشم اگه به سوالم پاسخ بدید، آقای دکتر مقاله هایی که در ژورنال هایی که هنوز نمایه ISI نشدند چاپ میشوند و یا به اصطلاح مقالات غیر ISI هستند در این جدول کجا قرار میگیرند؟ آیا امتیازی برای این مقالات وجود داره و یا صرفا مقالات ISI مورد امتیاز دهی قرار میگیرند؟ و اینکه مقاله سابمیت شده که تحت داوری هست هم امتیازی بهش تعلق میگیره؟ بسیار ممنون خواهم شد اگه به سوالاتم پاسخ بدید ، بسیار سپاسگزارم.

هرگونه ارزشیابی مقاله ها در اختیار دانشگاه ها قرار داده شده است. با دانشگاه مورد تقاضا هماهنگ کنید.

سعید یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 14:36

سلام اقای دکتر بسیار ممنون
منم قول میدم بخاطر کمک اقای دکتر تا اخر شهریور مدرک زبانم رو بگیرم

شکوایه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 13:51

آقای دکتر میدونین چند نفر از شما خواهش کردن که به گوش همکاراتون برسونین که معدل کارشناسی رو هم امتیازیش کنن؟ استاد واسه چی به نظر این بچه ها اهمیت ندادین؟؟؟

زبان یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 12:25

سلام استاد خوبم
خیلی ممنون بابت حذف شرط زبان
واقعا خوشحالمون کردین
استاد بعضی از دانشگاه ها که قبلا فراخوان زده بودن و شرط زبان را گذاشته بودن چی میشه؟
یعنی تغییر میدن؟

سلام. انشاالله مطابق آیین نامه عمل خواهند کرد.

زبان یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:23

سلام استاد عزیزم
اصلا باورم نمیشه زبان امتیازی شده انشاالله به حق ایام فاطمیه به حق حضرت زهرا هرچی تو این سال 94 میخواین از خدا بگیرین
تا آخر عمر مدیون شماییم.

سلام. کاملا واقعیت داره. زبان امتیازی شده.

مهدی یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 10:56

سلام آقای دکتر. امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه.
من لیسانسمو دانشگاه علوم پایه دامغان بودم، اما سال 87، کاش یک سال زودتر میومدم و شما رو اونجا میدیدم. واقعا پاسخگویی شما با توجه به چیزایی که من از اساتید دانشگاه ها دیدم برام عجیبه! اینکه برای دانشجو احترام و ارزش بالایی قائل هستید قابل ستایشه. من از طرف همه بچه ها از شما تشکر می کنم.
پایدار سلامت باشید.

زهرا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 09:56

استاد علم و اخلاق، فدای مهربونیاتون، دل عزیزان و شاد کردین امیدوارم دلتون همیشه شاد و خرم باشه، استاد یه خبر خوبم دارم من طی تمام دوران پر از استرس مشغول خوندن زبان هم بودم خدا رو شکر امروز قبول شدم، از همین دروا دور شاگردنان دست بوس استاد عزیزش هست و اخلاق شما رو الگوی خودش قرار خواهد داد. سپاس

سلام . همه ما مدیون عقلانیت اعضای محترم شورای هدایت استعداد درخشان هستیم. برای موفقیت همه شما دعا میکنم.

شیروان یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 09:54 http://www.payameman.mihanblog.com

با سلام خدمت استاد عزیز و مسئول خوش اخلاق

آقای دکتر ،خیلی آقایید، واقعا یک مدیر کاریزما هستید

خدا خیرتون بده انشاالله و در پست های بالاتر کشور شما رو ببینیم

فرزانه یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 09:43

با سلام و احترام؛
دانشگاه علامه طباطبایی تهران، آگهی پذیرش خود را اعلام نموده است. و هم چنان شرط معدل بالای 16 کارشناسی و نمره بالای 65 زبان در این فراخوان هست.
آیا پس از ابلاغ این آیین نامه پیگیری برای اصلاح آن خواهد شد؟

با سپاس از زحمات شما.

سلام. بله حتما.

غفاری یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 09:27

آقای دکتر سلام
خدا قوت
ببخشید یه سوال از خدمتتون داشتم
آیین نامه دکترا که الان اصلاح و ابلاغ کردید برای سال تحصیلی95-96هم برقرار است یا فقط برای سال تحصیلی آینده؟

خواهشا جواب بدین

فعلا برای سال 95-94 معتبر است. امیدوارم به همین شکل برای سالهای آتی نیز باقی بماند.

ایدا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:56

سلام استاد
ممنون واقعا زبانم عاجزه و نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم
ارزوی قلبیم دیدن شماست
بزرگترین عیدی زندگیم را شما بهم دادین
خدا خیرتون بده
خیلی دوستتون داریم

محمدی یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:51

سلام استاد
دوستم دانشجوی شما بوده و خیلی تعریف شما را شنیده بودم اما شندین کی بود مانند دیدن
واقعا شما بی نظرین
انشالا هرچی از خدا می خواین بهتون بده
به قول دوست عزیزمون حسرت می خورم استادی مثل شما نداشتم، استادای ما یه هفته باید زنگ بزنی تا گوشی را بردارن
خدا دلتون را شاد کنه و بهتون سلامتی و طول عمر عطا کنه

مریم یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 01:24

هر وقت میام وبلاگ شما
روحیه م عوض میشه
شما خیلی مهربون هستید دکتر ،خیلی ی ی زیاد
چقد بده که من هیچوقت استادی مثل شما نداشتم
کاش امثال شما تو دانشگاهها زیاد بشن
همین که واسه نظرات دانشجوها وقت میزارید و میخونید بزرگترین کمک رو به علم و دانش این مرزوبوم میکنید
سایه تون مستدام باشه
امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت ها و درخشش شما دکتر عزیز باشیم
به امید روزی که شما رو از نزدیک ببینم
بخاطره همه ی زحمتایی که کشیدید و می کشید ازتون سپاسگذارم

حسین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 23:16

اقای دکتر فدای شما
خدا به شما سلامتی و سعادت عطا فرماید

سپاسگذاریم شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:38

سلام استاد
وای چه خبر خوشی
استاد دوستت داریم
خدا خیرتون بده
خدا می دونه امشب چقدر دعاگوتون هستن

رجبی شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:29

سلام استاد
نمی دونم خوابم یا بیدار
اینقدر خوشحالم ورد زبانم دعای خیر شماست
خدا امثال شما رو حفظ کنه
ممنون استاد دلسوز ممنون

زبان شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:20

سلام استاد
به خدا نمی دونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم
انشالا خدا دلتون را شاد کنه و هرچی می خواین به شما و خانوادتون بده
دم عیدی بزرگترین عیدی را به من و خانوادم دادین خدا بهتون بهترینا رو بده
همیشه دعاگوی شما هستم

محمد شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:05

استاد واسه رتبه اولا امتیاز گذاشتین؟
آیا رتبه اول کارشناسی ارشد می تونه در مصاحبه شرکت کنه؟

استاد ممنون شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:03

سلام
تا اخر عمر مدیونتونم
استاد ممنونم خیلی خوشحالمون کردین

هادی شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:52

سلام
ممنون از همه زحماتتون. موفق و پیروز باشید.

ایین نامه شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:46

استاد مهربان سپاس گزاریم
قول میدم تا اول مهر تافل بگیرم
و بعد بهتون اطلاع میدم

صادق شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:37

با عرض سلام و احترام
از زحمات شما استاد گرامی کمال تشکر را دارم
با آرزوی سعادت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.