یا زهرا

یکشنبه 17 اسفند 1393 @ 08:30 ب.ظ
با سلام و احترام فروان
استاد بزرگوار من در طی دوران پر از استرس قبل از تجدید نظرتون در مورد زبان ، دلهره و نگرانی خیلی زیادی داشتم ولی هر روز به وبلاگتون سر میزدم و با پیام های دلسوزنه شما در وبلاگتون امیدوار و آرام میشدم و زبان رو مطالعه میکردم ، خدا رو هزار مرتبه شکر امروز متوجه شدم تولیمو نمره 520 آوردم یعنی 20 امتیاز بیش از اون شرایط سخت قبل از تجدید نظر، استاد واقعیتش من نمیدونم چه طور میتونم ازتون تشکر کنم از این که به فکر دوستانمون بودین ، از این که از وقت با ارزشتون میزنین و حرف دل بچه ها رو گوش میدین و امید رو در قلبشون زنده میکنین و خیلی موارد با ارزش دیگه، استاد خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم ، اگر لیاقتشو داشته باشم دوس دارم درس اخلاقی که ازتون در این چند ماه یاد گرفتم برا خودم الگو قرار بدم استاد لطف و بزرگواری شما خیلی بیشتر از اونی هس که من بتونم حتی فقط جزیی از اونو با یه نوشته قدر دانی کنم اجرتان با خدا ، در نهایت میتونم بگم من و دوستانم همیشه قدردان زحمات و پیگیری های دلسوزانه ی شما هستیم و خواهیم بود.

نظرات 17 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 23:32

استعداد های مملکت رو باش با قسم دادن مسیولین به جان پدر و مادر و توسل به ایمه توقع دارن که استعداد درخشان بشن خواهر من برادی من اینها حداقلاست کسی اینها رو نداره میتونه کنکور بده شما فرقتون با بقیه چیه همه مقاله مستخرج از پایان نامه دارن معدل اکثر فارغ التحصیلای ارشد 17 به بالاست به نظرم شما به جای اینکارا و هر روز کامنت گذاری تو سایت های مختلف میشستید زبان میخوندین سریع تر به نتیجه میرسیدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یاسمین یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:18

اقای دکتر شما را به جان عزیزانتان جواب منو بدیدن تو رو خدا
شما تنها کسی بودید که جواب ما را دادید خدا عوض خیر بهتون بده اما قول دادید به دانشگاه تربیت مدرس هم سری بزنید تا ایین نامه جدید استعداد درخشان را اجرا کنند اما معاون آموزشی و مدیریت اموزش می گویند نه ما طبق ایین نامه قبل عمل می کنیم به خدا حق ما تضییع می شه تازه گفتند نمره همان 70 و زمان هم تا اخر فروردین این اصلا منطقی نیست شما را به جان مادرتان که حتما برای شما خیلی ارزشمند است و به نام بانو حضرت فاطمه این موضوع را پیگیری کنید حداقل اگه می گویند نمره زبان 70 پس زمان بدهند اخر چطوری میشه تا اخر فردوردین ماه 70 اورد؟ شما را به خدا

کیا پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 03:25

دکتر یه تماسم با استاد راهنما ما بگیر ادم اذیت کنیه اصلا هم تو دانشگاه پیداش نیست هییت علمی تمام وقته یه ساعت در هفتم تو دانشگاه نیست

زهرا پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 12:24

استاد گرامی و دوستان خوبم سپاسگذارم.

یا فاطمه زهرا تو به داد ما برس چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:19

سلام
بعضی دانشگاهها مثل تربیت مدرس هنوز نمره زبان را 70 اعلام کردند اینم روز 27 اسفندماه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اقای دکتر تو رو به جان عزیزانتان پیگیری کنید

حمیده سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 19:38

سلام آقای دکتر
بی زحمت تماسی هم با پیام نور بگیرید چون اونها هم نمی خوان آیین نامه رو اجرا کنن

پژمان سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 17:49

دکتر آیین نامه سیستان و بلوچستان کجاش مشکل داره؟ چرا الکی میخواین پیگیری کنین؟ همه چیش طبق آیین نامه هست.
توروخدا اینو دیگه خراب نکنین ای بابا!

اصغر سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 11:03

آقای دکتر
این رسمش نیست ها..............
لااقل به ما خبر بدید چرا آیین نامه رو بارگذاری نمی فرمایید؟؟؟؟؟؟؟؟
ما نگران هستیم .........
اول نگران شما........... بعد نگران آیین نامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. امیدوارم فردا.

مصطفی دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 16:04

اقای دکتر جان هرکسی دوست دارین ، ترو به امام زمان جواب منو بدین
تربیت مدرس ایین نامه جدید رو نمی خواد اعمال کنه. خودم رفتم دانشگاه پرسیدم
ترو خدا رسیدگی کنین

تماس می گیرم و باید اجرا شود.

a یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 17:38

سلام آقای دکتر پس این متن آیین نامه جدید چی شد ؟ امکانش هست ایمیل کنید ؟ یا در وبلاگ خودتان قرار بدهید
تشکر

رضا حامی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 22:42

آقای دکتر دانشگاهی مثل باهنر کرمان از طریق استعداد درخشان دکترای نفت میگیره ولی در قسمت دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی سایت وزارت علوم اسمش درج نشده آیا رشته مهندسی نفت دانشگاه باهنر کرمان مجوز داره یاخیر؟

سلام. باید فردا فهرست رشته ها را ببینم و خبر بدهم.

رضا حامی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 16:11

آقای دکتر سلام
وقتتون بخیر
ببخشید من رشته ام مهندسی نفت گرایش حفاری است قصد دارم واسه دکترا بخونم ولی برای رشته مهندسی نفت در مقطع دکترا چند سالی هست که فقط در گرایش مخزن دانشجو پذیرش میشه بدلیل نبود سرفصل دروس!!! میخواستم بدونم ''قبل از زمان ثبت نام دکترا ''چطوری میتونم مطمئن بشم که باز هم سال آینده فقط در گرایش مخزن دانشجو میگیرند یا امکانش هست در گرایش حفاری هم دانشجو بگیرن؟ چون اگه زمان ثبت نام معلوم بشه که در گرایش حفاری هم دانشجو میگیرند دیگه زمانی برای مطالعه برای ما نمیمونه
لطف کنید پاسخ دهید

تا آنجا که خاطرم هست امروز رشته های دکتری سال 95 را که تنظیم میکردیم این رشته را هم منظور کردیم. ولی این گرایش حفاری یک گرایش خاص است که باید دانشگاه یا دانشگاه ها ابتدا درخواست کنند. ظاهرا دانشگاه درخواست نداشته است. بنابراین هر رشته ای که از سوی دانشگاه ها درخواست نشود حذف خواهد شد.

محمد جواد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:03

سلام.من هم با مطلب زهرا موافقم.واقعا اگر در رده های بالای وزارت علوم فقط به تعداد 10 نفر فرهیخته ،دلسوز و مهربان به مانند جناب آقای دکتر نوه ابراهیم وجود داشته باشند خیلی خوب میشد.
دانشجویان زیادی در این مدت با دریافت انژی مثبت از این وبلاگ و مطالب جناب آقای دکتر دریافت کرده اند.
این امید و انرژی مثبتی که از جناب آقای دکتر دریافت کردم باعث شده در هر شبانه روز بیش از 20 بار به وبلاگشون سر بزنم و مطالبشون رو رصد کنم.
ان شاالله همیشه سایشون بالا سر جوونای تحصیل کرده این مملکت باشه

خاطره بد سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:53

استاد مهربان!
اگرچه واسه اونا که مدرک زبان حذف شده خاطره ی خوبی تو ذهنشون به جا گذاشتین ولی اونا که فقط به جرم پائین بودن معدل کارشناسی از این رقابت ناجوانمردانه محروم شدن، خاطره ی بدی از وبلاگتون دارن. نه اینکه شما رو مقصر بدونن بلکه به این خاطر که امید به تلاش شما داشتن که نشد!!! از شما واسه خودشون یه قهرمان ساخته بودن که میتونه از حقشون دفاع کنه ولی نشد که نشد!!!

هادی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 05:06 http://persianteb.com/

ما هم از خوشحالی شما خوشحالیم دوست عزیز.

وحید قهرمانی دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:24

اقای دکتر ما دانشجویان ورودی 87 هم از شما بابت این موضوع و تصویب بخشنامه حذف نمرات مردودی از کارنامه سپاس گذاریم و امیدواریم هرچه زودتر ابلاغ بشود و. شامل تمام ورودی ها بشود. و کسانی که معلق هستن و کسانی که 20 واحد جبرانی اخذ کردند ولی باز هم همچنان معلق هستند را هم شامل بشود. ما از سال 87 تا الان به علت افتاده زیاد معلق هستیم ما را فراموش نکنید
نمرات مردودی ما هم تاثیر داده نشود و در از معدل کل حذف بشود.
شما ناجی و امید بخش هزاران دانشجو شدید. .. شما را خدا برای ما فرستاده

یا علی

مریم دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:00

دوست عزیز بهتون تبریک میگم
انشالا ما هم به زودی مدرک زبان میگیریم
همیشه دعاگوی استاد خوبم هستم و آرزو دارم یک روز از نزدیک ببینمشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.