مصاحبه مطبوعاتی آقای دکتر شریعتی نیاسر - معاون آموزشی وزارت علوم

دکتر شریعتی نیاسر - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 27 بهمن 1393 مصاحبه مهمی در خصوص آیین نامه های آموزشی، استعداد درخشان، توسعه علمی، برنامه های آموزشی و ....... دارند. گوش به زنگ باشید.

نظرات 12 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 22:26

بخش حذف نمرات مردودی خراب شده و باز نمیشود . خواهشن برسی کنید .چه مشگلی در سایتتون به وجود امده است

عزیزان. باسلام. موضوع حذف نمرات مردودی مراحل نهایی را میگذراند. صبور باشید.

اصغر دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 21:14

سلام آقای دکتر
چرا معاون وزارت علوم در مصاحبه ی مطبوعاتی اشاره ای به حذف نمره ی مردودی نکردند؟؟؟؟؟؟؟کی میخاد اجرایی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلاحات آیین نامه آموزشی در مورد حذف نمره مردودی هنوز نهایی نشده است. امیدوارم قبل از پایان اسفند نتیجه اعلان بشود.

فرید یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 11:57

باسلام
آقای دکتر منم ازتون خواهش میکنم که زیان رو امتیازی کنید باور کنید این شرطارو میذارید هرچقدم بگیم دفاتر استعداد مهلت نمیدن و رد میکنن مدارک رو. چشم ما زبان رو در حد بالاتر از 70 ارایه میدیم حداقل تا آخر پاییز 94 به ما زمان بدین. بخدا دیگه بریدیم استاد. تمنا میکنم مارو که این همه زحمت کشیدیم کنار نذارید این مسئله زبان باید از پایه در کشور درست بشه نه اینکه یهو بدون اطلاع رسانی صحیحی از سوی دانشگاه از ما مدرک زبان بخوان. این کار از پایه اشتباهه باور کنید افسردگی گرفتم از وقتی این آیین نامه رو دیدم بیرون نرفتم از خونه. این همه تلاش کن آخرشم این بشه دیگه راحت کنارت بذارن مگه اونا که زبان دارن قد من مقاله دارن؟؟؟ اصلا انصاف نیس به اونام پس اجبار کنید حداقل دو مقاله ای اس ای اجباریه. ببینید اونا که مدرک زبان دارن چیکار میکنن. خیلی نامردین استاد هرگز نمیبخشمتون هرگز

محمدجواد شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 19:10

آقای دکتر جون مادرتون این شرطهای اجباری معدل و زبان رو بردارین نشه دوشنبه بیاین بگین 16 رو 15.75 کاهش دادیم بخدا قسم ما معدل 14 یها تنها گناهمون اینه که دانشگاه خوب خوندیم. اگه من به جای امیرکبیر میرفتم دانشگاه شهرکرد درس میخوندم معدلم الان 17 بود. زبان هم خب میخونیم ولی از حالت اجبار درش بیارین شاید 10% ما اون نمره رو نیاوردیم بالاخره که تا پایان ترم یک نمره زبان رو میاریم. یه اجبار بذارین که بچه هایی که با استعداد پذیرفته میشن باید تا آخر ترم یک قبولی رو ارایه بدن چی میشه آخه؟؟؟ منم پسر خودتون دلتون میاد با سه تا ای اس ای من شاگرد اول ارشد امیرکبیر از سهمیه حذف بشم؟؟؟؟؟؟؟

سمیه شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 13:41

با سلام خدمت شما جناب دکتر نوه ابراهیم
اقای کتر خسته نباشید.
من دانشجو کارشناسی ورودی 87 میباشم . تمام واحد هایم پاس شده بود. و به علت حد نصاب نرسیدن معدل کل به 12
(20 واحد جبرانی انتخاب واحد نمودم و به علت مشکلات فراوان از جمله حدود 17 واحد من خودخوان معرفی شد. و همین خودخوان و نداشتن 6 نمره میان ترم باعث شد. بجای اینکه معدل من بالا برود پایین تر هم شد. و معدل کل من 10 صدم افت پیدا کرد. اقای دکتر در دانشگاه پیامنور برا جبران میبایست معرفی به استاد معرفی شود . نه خودخوان . این مشگل بزرگی میباشد بررسی کنید
به دانشگاه مراجعه کردم اول به من فرمی دادن تا پر کنم و برا تهران بفرستتند . به من گفتند . جبرانی دوم هم بر اساس بخشنامه نمیشود و فقط یکبار جبرانی میشود اخذ کرد. خواهشن تعدادی از واحد هایم بیشتر از دو عنوان. معرفی به استاد را معرفی به استاد با 5 عنوان بدهند. یامردودی کد 3 اعمال بشود.
شنبه 25 بهمن به دانشگاه مراجعه و پیگیری کنید. امروز مراجعه کردم در جواب به من گفتتد نمیشود و ما نمی توانیم برا شما کاری بکنیم و شما باید معلق بمانید . و مهر ماه بدون ازمون رشته دیگر ثبت نام کنید و طبیق واحد و از دوباره بخونید.
اقای دکتر نامه ای برا شما با شرح حال زندگی و مشکلات فراوانم نوشتم و برا شما توضیح دادم . من با مشکلات فراوان و تحت پوشش بهزیستی و فوت پدرم. و به امید اینکه مدرک بگیرم. در شهر غریب درس خوندم . من تمام تلاشم را کردم ولی نمیدونم چرا نشد. اقای دکتر من ورودی 87 هستم ترم اول ما نمرات منفی داشت . و همون نمرات را در معدل کل من کد 1 اعمال شد. در حالی که باید کد 3 اعمال میشد و همین امر باعث شد معدل من پایین بیاید. اگر نمرات مردودی من کد 3 اعمال بشود. مشگل من حل میشود.
خواهشی دارم من جوابی از دانشگاه نگرفتم و در جواب فقط میگویند معلق بمانید. بخاطر همین جواب ندادن دانشگاه درخواستی از بهترین مسئول و بهترین دکتر عزیز که درخواست ما دانشجویان را پیگیری و با صبر گوش میدهد دارم

یعنی 6 سال هزینه و تهیه شهریه از بهزیستی و واریز شهریه . الان در جواب بگوییند معلق بمان . بخدا دارم دیوانه میشم. و افسردگی شدیدی گرفتم.
از شما خواهشی دارم . درخواست من را خودتان پیگیری کنید. خواهش میکنم
خواهش میکنم در روز دوشنبه درخواست من توسط شما و معاون بررسی شود.
با تشکر و سپاس فراوان.

زهرا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 12:52

استاد همه میگن نمره زبان رو برنداشتین
چرا با آینده ما بازی میکنین
ما همیشه تلاش میکنیم درس خوندن تو خونمونه زبانم میگیریم اما چرا نمیذارین خوب بخونیم براش
با سرنوشت ما بازی نکنین

هدیه شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 09:56

سلام آقای دکتر خدا حفظ تون کنه همیشه براتون دعا میکنیم. از لطفتون ممنونیم. منتظرخبرهای خوبیم

حتما بخوانید شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 02:42

سلام

اگر آیین نامه تغییر کند یعنی:

-وزارت علوم یک سال ما را دنبال نخود سیاه فرستاده بوده

- وزارت علوم در حق کسانی که در این مدت روی زبان وقت گذاشته اند اجحاف کرده-چون زمانشان به جای سایر فعالیتها صرف زبان شده بوده

-یعنی ضعف در قانون گذاری چون قانونی که هرروز عوض شود قانون نیست و عدم ثبات در قانون گذاری از بدترین کارهاست


-

مهدی شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:47

از اونروز که در جواب یکی که خواسته بود از دانشجوها هم نماینده ای باشه و شما در جواب قول دادین که ازطرف همه نماینده هستین، دیگه خیالم راحت شد. خدا خیرتون بده

قطعا همینطور است. تردید نکنید. البته به خاطر داشته باشید تصمیم نهایی را شورای هدایت استعداد درخشان می گیرد.

اصغر شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:04

سلام آقای دکتر کم کم دارید بعضی از مطالب رو تایید نمیکنید ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوده جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 14:22

آقای دکتر میشه شما مباحث مطرح شده توسط معاون محترم وزیر رو بذارین روز دوشنبه. راستش ما داریم برا کنکور میخونیم فقطم سایت شمارو چک میکنیم. نمیدونیم الان کدوم مطبوعات هست که و کی پخش میشه.اگه شما لطف کنید بذارین رو وبلاگتون واقعاً عالیه. ازتون ممنونم که حرفامونو انتقال دادین انشالله که اثرگذار بوده باشه و حقمون رو بگیریم. توکل بخدا دیگه ما فقط حذفمعدل و مدرک زبان رو میخوایم بقیه شرایط رو کامل داریم. با تشکر

سلام. حتما نکات مهم آنرا روی وبلاگ خواهم گذاشت. مصاحبه مطبوعاتی سراسری است و امیدوارم اکثر رسانه ها در مصاحبه شرکت کنند و جزئیات آنرا پخش کنند.

فرناز جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 11:53

سلام
واقعا ممنون
ایشالله خوش خبر باشید و باشند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.