حذف نمره مردودی از معدل و کارنامه دانشجویان؟

سلام اقای دکتر
من دانشجوی مقطع کارشناسی هستم. وقتی لینک خبر مربوط به حذف نمره مردودی از معدل و کارنامه دانشجویان رو دیدم خیلی حوشحال شدم. چون خودم با همین مشکل در طول 10 ترم گزشته مواجه بودم .اول سپاس به خاطر این اقدام ارزشمند که هم در جهت ارتقای سطح علمی دانشگاه وهم در راستای ارامش روانی و انگیزه ای دانشجویان هست. برای مثال خود من پس از گذراندن دو ترم با معدل 14.5 ترم 3 به خاطر مشکلاتی که داشتم معدل کلم -6- شد و هم از نظر انگیزه ای و هم بسیاری مشکلات دیگه که هنوزم اثراتشون رو می بینم تحت فشار روحی شدیدهستم. خواهش دارم در صورت امکان این ائین نامه رو به همه دانشجویانی که پس از ابلاغ ائین نامه فارغ التحصیل میشن تسری بدین تا شامل حال ما هم بشه.
افشین - چهارشنبه 24 دی 1393 @ 04:06

نظرات 116 + ارسال نظر
ترم آخری پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 20:33

سلام
پیشاپیش سال نو بر شما مبارک
اشعار زیبایی بود
ببخشید میشه بفرمایید چرا پیام نور باید شرطی باشه ؟
نکته مهم : اگر چه این آیین نامه از طرف وزارت علوم به کلیه دانشگاه ها ابلاغ شده است اما در پیام نور برای اجرایی شدن آن نیازمند تصویب در شورای آموزشی دانشگاه پیام نور است
این یعنی چی ؟
ببخشید یعنی ممکنه پیام نور اجرا نکنه؟
تو رو خدا جواب بدید

امیدوارم پیام نور هم مثل بقیه دانشگاه ها عمل کند. اعضای شورای عالی برنامه ریزی آموزشی آنرا تایید کرده اند و سپس توسط وزیر علوم امضا شده است. همه دانشگاه ها ملزم به رعایت آن هستند. عجله نکنید.

صمد چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:19

سلام .اقای دکتر جا داره از زحمات شنا تشکر کنیم اما جواب مارا بدین این حذف نمرات مردودی از معدل کل حذف شد وشامل چه ورودی میشه از دانشگاه پیام نور پرسیدیم کفتن فقط برا ورودی ۹۱ به بعد ایا شامل ورودی قبل از ان نمیشه یه راهنمایی بکنید مرسی

سلام. شامل همه دانشجویان کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل می شود. همه کسانی که هنوز فارغ التحصیل نشدند.

دانشجویان۸۹ یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 15:05

سلام .اقای دکتر شما را به خانم فاطمه زهرا قسم میدیم مادانشجویان ۸۹ وبقیه را فراموش نکنید اگه شامل ما نمیشه بگین تا بی جهت منتظر نباشیم . از شما خیلی ممنونیم که به فکر دانشجو یان هستی اما تورو خدا یه فکری هم به خال ما بکنین اگه شامل ما نمیشه بگین با تشکر تعدادی از دانشیان پیام نور تو رو خدا حال ما را درک کنیین

نسیم جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 09:57

با عرض سلام و احترام
جمعی از دانشجویان پیام نور ورودی 87 که قبلا هم درخواست خود را برای شما در سایت شخصی شما ارسال کرده بودیم. امروز برای تشکر از شما اومدیم و اعلام میکنیم ما همیشه مدیون شما هستیم. اقای دکتر نوه ابراهیم مچکریم مچکریم

اقای دکتر ما را فراموش نکنید خواهشن شامل حال ما هم بشود . ما دانشجویان 87 هنوز معلق یا در حال تحصیل میباشیم را فراموش نکنید. سپاس فراوان

دانشجوی۸۹ چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 17:11

سلام . اقای دکتر خواهشن توروخدا جواب بدین این ایین نامه شامل چه ورودی های میشه تا ما هم از تین بلا تکلیفی در بیایم اکه شامل ورودی ۸۸ نمیشه بریم انصراف بدیم تا از این دلهره ونکرانی راحت بشیم هر چند عمرمون هدر رفت اما تورو خدا جواب بدین مرسی

صمد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:29

سلام اقای دکتر چرا کسی صدای ما را نمیشنود چرا مگه ما دانشجو نیستم مگه شهریه نمیدیم اخه چه گناهی کردیم درس خوندیم حالا به جز مشکلات زندگی باید استرس بگیریم که میتونیم یه مدرک بگیریم اونم از پیام نور که هیچ چیزش معلوم نیس نه استادی هست نه کلاسهاش درست تشکیل میشه ماباید به کی بگیم مگه ورودی ۹۱ یا 86 از ما سرترن یا ما چه گناهی کردیم چرا راست حسینی قضیه را نمیگید ایا شماو دوستان دانشجو نبودن چرا برا ورودی۸۹ .۹۱ حساب میشه ما که رفتیم انصراف بدیم از این دانشگاه

رضا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 22:11

خواهشا بگویید کسی که تمام کرده ولی تصفیه کامل انجام نداده مشمول این قانون می‌شود ?
ممنون

ali یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 12:51

جناب آقای دکتر .با سلام واحترام..ببخشید مزاحم وققتون شدم

خواهش میکنم به این سوال من پاسخ بدید..من در حال ترمیم معدل در ترم آخرهستم..ولی با اینکه نمرات بالایی گرفتم.مطمئنم که معدلم به 12 نمیرسه..

لطفا بفرمایید ایا این آیین نامه که تصویب شده شاما حال من با شرایطی که شرح دادم میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از لطفتون..

مینا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 10:00

سلام آ قای دکتر نوه ابراهیم استاد ارجمند من از شما برادر بزرگوارم تشکر می کنم از این که مشکلات ما را حل می‌کند ازخداوند متعال می خواهم که هیچ وقت برای شما برادر بزرگوارم مشکلی پیش نیاید دوستون رابه خاک بزنین طلا شه و خداوند کمکتون کند درهمه مراحل زندگی مشکل مارا حل کردین درضمن ما از فردا می توانیم برویم دنبال مدرک باتشکراشما برادر بزرگوارم

مینا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 00:18

باسلام آ قا ی دکتر نوه ابراهیم استاد ارجمند از این که نمره مردودی در مشروطی محاسبه میشه اگه جبران شود در معدل کل محاسبه نمیشه یعنی اینکه نمره قبولی بگیرم محاسبه نمیشه دکتر شما را به قسم می دم مشکل مارا حل کنید مردیم از استرس باتشکر

سلام. کاملا درسته. در مشروطی حساب میشه اما در معدل کل حساب نمیشه.

ali شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 08:50

جناب آقای دکتر ..با سلام واحترام..

لطفا راجع حذف نمره مردودی یه توضیح مختصر بدید..بخدا از استرس ونگرانی تلف شدیم..
لطفا توضیح بدید این موضوع به کجا رسیده ودر چه مرحله ای هست؟ ایا امید وار باشیم یا نه!!!!!!!! ما فقط نظرات دوستان رو میبینیم که نگران این موضوع هستن

ممنون از لطفتون

ali شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 08:49

جناب آقای دکتر ..با سلام واحترام..

لطفا راجع حذف نمره مردودی یه توضیح مختصر بدید..بخدا از استرس ونگرانی تلف شدیم..
لطفا توضیح بدید این موضوع به کجا رسیده ودر چه مرحله ای هست؟ ایا امید وار باشیم یا نه!!!!!!!! ما فقط نظرات دوستان رو میبینیم که نگران این موضوع هستن

ممنون از لطفتون

نمرات مردودی در مشروطی محاسبه می شود.
نمرات مردودی اگر جبران شوند دز معدل کل محاسبه نخواهد شد.

mohammad پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 10:39

با سلام خدمت دوستان دانشجو..به نظر می یاد این جریان حذف نمره مردودی از معدل شایعه ای بیش نیست..من با یکی از دوستان داخل وازرت علوم صحبت کردم ایشان گفتن صحت نداره فقط ایین نامه های قبلی رو برام خوندن..که شامل حالورودیهای 87 تا 91 نمیشه
یا ایشون اطلاع نداشت یا فقط خود اقای دکتر از این موضوع اطلاع دارند وبس..

من که خیلی بهم ریختم وداغون شدم..منم مثل شما ها دغدغه اینو دارم که این موضوع صحت داشته باشه و هرچه زودتر این ایین نامه اجرا بشه...
اگه کسی از دوستان اطلاع موثقی داره لطفا بگه..ممنون از اقای دکتر ودوستان دانشجو..انشاله موفق وسربلند باشید

مهناز یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 12:09

سلام آ قا دکتر نوه ابراهیم استاد ارجمند من از شما برادر بزرگوارم تشکر می کنم که به حال ما دانشجویان هستین خداوند کمکتون کند که به ما کمک می کنید خوش به حال پدر ومادرشما این قدر ما پیش گاه خداوند دعایش می کنیم زند باد آ ن شیری که به شما دادن که این همه دانشجویان را خوش حال کردی ما دانشجویان دستمون خالی هست خداوند دست شما بگیرد دستت را به خاک بزین برای شما طلا شه واز شما خواهش ممیکنم تکلیف مارا زودتر روشن کنید ازاین بلاتکلیفی باتشکر .

قاسمی جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 16:59

سلام آقای دکتر
بنده دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی 88هستم.ودر سال 90 فارغ التحصیل شدم.اما هنگامی جهت فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک به آموزش دانشگاه مراجعه کردم به بنده گفتن که معدل شما پایین تر 14است وباید دوباره واحد انتخاب کنید جهت جبران کسری معدل ،دلیل آن هم این بود که در سال 90 بدون اینکه این مورد را اطلاع رسانی کنند طی نامه محرمانه معاون آموزشی بخشنامه کرد نمرات افتاده دانشجوبان ورودی 87به بعد در معدل کل دانشجو محاسبه میشود.بنده این مورد رو همان موقع فارغ التحصیلی متوجه شدم که دیگر دیر شده بود .هنوز که هنوز پرونده بنده دانشگاه معلق هست بخاطر همین موضوع ،نتوانستم مدرکم را بگیرم .از شما خواهش میکنم این مشکل بزرگ که واقعا مشکلات عدیده ای برا داانشجویان ایجاد کرده حل نمایید.

محمد سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 17:53

با عرض سلام..استاد گرانقدر..با توجه به نوشته های دوستان به خوبی دغدغه های ایشان احساس میشود..خیلی سخت هست بعد از چند سال درس خوندن شما نتونسته باشید مدرکی بگیرید که حداقل با ارائه ان بتونید به کاری مشغول شوید..
من بخاطر نداشتن مدرک تحصیلی نتونستم در محل کارم پستی که سالها برای اون زحمت کشیدم رو بگیرم .واین معضل باعث شدن جایگاه منو به کسی دیگه ای بدن..جناب اقای دکتر گذشته از این موضوع من دانشگاه ازاد وروزانه ارشدقبول شدم اما به دلیل اینکه مدرک کارشناسی نداشتم که ارائه بدم نتونستم ادامه تحصیل بدم ..امیدوار مشکل ما احساس شود...ما که سالهای سال با سختی درس خوندیم ..ترم تابستان بدون نداشتن نمره میان ترم باعث شد نمرات خیلی پایینی بگیریم ومعدل ما از حد نصاب خیلی پایین بیاد...

امیدوارم با همت شما استاد عزیز این مشکل هر چه زودتر رفع شود...و بتونیم با اراده قوی دانشجوی تحصیلات تکمیلی شویم...

دانشجو سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 23:02

آقای دکتر شنیدن خبر حذف نمرات مردودی نور امیدی به دل ما دانشجویان یام نور انداخته لطفان کمک کنید که نمرات مردودی اگر در ترم حساب میشود در معدل پایانی محاسبه نشود.لطفان برای تمام دانشجویان مشغول تحصیل اجرا شود نه ورودی های خاص

میلاد سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 22:08

سلام آ قا دکتر نوه ابراهیم از شما برادر بزرگوارم خواهش میکنم وشمارا به قرآن قسم می دم مشکل مارا را فراموش نکنید به خدا موندم چه‌ کار کنم دوبار ه انتخاب واحد کنم یا نه چون معدل کلم زیر 12 است بلاتکلیف موندم چه‌ کار کنم از شما برادر بزرگوارم خواهش میکنم مشکل مارا را حل کنید با تشکر از شما برادر بزرگوارم

شادی فتحی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 21:56

با سلام و عرض خسته نباشید
از وقتی این خبر خیر رو از شما شنیدم به کل اعضای خانوادم این نوید رو دادم که بزودی یک اتفاق در پیام نور میفته
یعنی یک انقلاب!
و اون اینه که به دست مبارک و فکر وسیع و مهربانانه شما ان شاءالله این قانون اجرایی میشه
الان خوشحالی و خنده به خانواده ما برگشته
ورودی 88-89هستم
اما تا کنون موفق به دریافت مدرک نشدم
آقای دکتر ما تا عمر داریم شما رو دعا میکنیم
هیچ راهی نداره بفرمایید این جلسات تا کجا پیش رفته؟
تا کی ادامه داره؟
ما از استرس مردیم
دلم به حال خودم و همه دانشجوهای پیام نور میسوزه
من که تو مدرسه معدلم 18-19بود
اما چند ترم بخاطر مشکلاتی که واسم پیش اومد نتونستم خوب امتحان بدم
و مردود شدم
آقای دکتر شما رو به حضرت زهرا قسم میدم
یک خبری به ما بدهید

مریم یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:47

سلام آقای دکتر
تو رو خدا جواب بدید
بعد این همه سال یکی مثل شما عزیز پیدا شده که به ما روحیه ای دوباره بده
ان شاءالله تا قبل 94 اعمال میکنید؟
من میخام برم سر کار
نه تنها من خیلی دانشجوهای دیگه
دانشگاه آزادی های بزرگوار با 20 صفحه جزوه امتحان میدن
ما پیام نوری ها با 200 صفحه بدون میان ترم
این انصافه؟
عدالته؟
تو رو خدا تو رو قرآن
شما حداقل یک کاری کنید آقای دکتر
ما منتظر خبر شما هستیم

علیرضا رسول زاده شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 21:43

باعرض سلام
و خسته نباشید محضر استاد بزرگوار آقای نوه ابراهیم
بنده یکی از اساتید دانشگاه پیام نور می باشم.
بسیار طرح جامع و خوبی در کامل کردن این موضوع می باشد
برای دانشگاه پیام نور خیلی خوبه که نمره مردودی حذف بشود چون واقعا تقلبی صورت نمیگیره نمره ای دست استادنیست وحتی بعداز پاس شدن ،نمره دانشجوحقیقی است.باتوجه به اینکه خود دانشگاه پیام نور تاورودی 88 راحذف کرده و ورودی 88تا پایان 90 حذف نشده و91 ببعد را از معدل حذف میکند
از بیانات شما مشخص است این عدالت قرار است برای تمامی عزیزان دانشجو لحاظ گردد
بهتراست این را در دانشگاه پیام نور هم هماهنگ سازی ویکسان سازی بفرمایید تاورودیهای 88تا اخر90 هم حقشون ضایع نشود
هرچند در فرمایشات خود فرمودید برای تمامی مقاطع و دانشگاه هاست
آقای دکتر ،مشخص نیست این طرح از چه زمانی اجرا می شود؟
چون اکثر دانشجویان ما امید به زندگی و آینده پیدا کردند
و این برای آینده کشور مفید است
ممنونم از تلاش بی وقفه و دلسوزانه شما
به امید هرچه زودتر اجرای این طرح

محسن شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 20:12

سلام اقای دکتر نوه ابراهیم دروس ریزشی امروز اعلام شد. درس زبان تخصصی 1 در رشته علوم اجتماعی غیر منبع بود. و ما نمره کمی گرفتیم . بعد از اعتراض دوستان و به نتیجه رسیدن که سوالات تو متن کتاب نبود. و سازمان مرکزی
درخواست حذف نمره با تاثیر دادند حدود 7 سال حذف شد. ولی ما قبول نشدیم و دانشگاه هم نمره را تاییدش کرد.

این درس باید ریزشی اعلام میشد. ولی اعلام نشد. واقعا در حق من ظلم شد. باور کنید از 3 دی از وقتی نتیجه اومد چنین وضعیتی دیدم و چنین ظلم در حق ما شد.. اعصابم خورده و داغونم چرا زبان را من که 3 ماه خونده بودم بخاطر 2 سوال بیفتم. دلیلش غیر منبع بودن بود. چرا خدا جون چرا خواهشن رسیدگی کنید . چرا ریزشی اعلام نکردن

خواهش میکنیم رسیدگی کنید. اخه ما به کجا اعتراض کنیم. کسی جواب ما را نمیدهد.
ممنونم

سلام. به اطلاع سازمان سنجش میرسانم.

نرگس حق نظری شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 10:41

fh سلام وتشکر از زحمات شما آقای دکتر نوه ابراهیم

آقای دکتر داشتم نظرات دوستانو تو وبلاگ نگاه میکردم خیلی سوال شد که 99 درصد کسایکه کامنت گذاشتن پیام نورین اون یک درصدم بخاطر اینکه اشتباه نکرده باشم... واقعا دانشگاه پیام نور تا حالا نظرات این دوستانو درخواستاشونو نامه هایی که به دانشگاههاشون دادن اعتراضاشونو ندیده خیلی ناراحت شدم ... سوای ایین نامه وبخشنامه های وزارت علوم هرچه که دستور بفرمایید بدون چون وچرا لازم الاجراست...اما خود دانشگاهها هیات امناشون واسه بعضی امورات تصمیم گیرنده هستن میتونن دست دانشجوهارو بگیرن بااینهمه درخواستی ک از عزیزان دیدم واقعا چطور تاحالا اینهمه دانشجو بلاتکلیف معدل ومدرک موندن...

وقتی صفه رو باز کردم درد دلهای بچه هایی رو دیدم که تشنه همکاری وهمیاری هستند که یکی دستشونو بگیره که با یه بزرگتراز خودشون که بهش اعتماد دارن حرفاشونو بگن شاید تاییدم نشه اما کسی رو دیدن که به نظرات و درخواستاشون احترام میذاره ازینکه شما سنگ صبور شدید برای امیدواری دوستان ازتون ممنونم

معصومه بسطامی شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 10:16

با سلام وخسته نباشید خدمت شما

ارشدپیام نور باکسری معدل کل

آقای دکتر نوه ابراهیم: باتوجه به چشم انتظاری جمع کثیری از دانشجویان درمورد تایید حذف نمره مردودی از معدل کل آقای دکتر طرح پیشنهادی تایید نهایی میشود یا شده است؟ به طرحی که قبلا بررسی شده وسالیان پیشم اجرا شده و واسه ورودی 91 مجدد در حال اجراست سرعت بخشیدن وجواب قطعی ضروریست به پایان بهمن ماه رسیدیم و انتخاب واحد در وقت قانونیش ب اتمام رسیده و واحد برای جبران معدل برنداشتیم فردا حذف اضافه پیام نور شروع میشه وبلاتکلیف هستیم تو این نداری حیف شهریه پرداخت بکنیم وبعدش طرح تایید بشه وشهریه برگشت نداره .....اجرکم عندالله

hasan شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:34

آقای دکتر انشالله دیگه نمره ی مردودی در معدل کل همه ی آنهایی که در حال تحصیل هستن محاسبه نخواهد شد؟؟؟؟؟

امیدوارم همینطور بشود. البته برای محاسبه مشروطی در معدل ترم حساب میشود.

اصغر شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:30

آقای دکتر
اینجوری باشه خیلی عالی میشه!!!
سامانه ثبت نمرات یه جوری طراحی بشه که نمرات مردودی در معدل ترم محاسبه بشن... ولی معدل کل مساویه جمع امتیاز واحدهای گذرانده شده تقسیم بر تعداد واحدهای گذرانده شده باشه ......یعنی نمرات مردودی در معدل کل محاسبه نشن... دانشجو هروقت تونست بگذرونه یه درسی رو تو معدل کل اش محاسبه بشه اگه نتونست که هیچی،بالاخره مجبوره نمره ی قبولی را کسب کنه و گرنه فارغ التحصیل نمیشه دیگه........
آقای دکتر قاعده ی کسب نمره ی قبولی برای حذف نمره مردودی دیگه فکر کنم لزوم نداره فک کنم،،چون بالاخره اون درسو تا پایان فارغ التحصسیلی اش خواهد گذراند و نمره ی مردودی اش حذف خواهد شده اگه هم نتونست نمره ی قبولی بگیره مدرک بهش ندین.... اگه دانشجو نَتونست واحدی رو بگذرونه چون در معدل ترم اش حساب میشه هم مشروطی حالیشو میگیره هم مجبوره پول بده (طبق قانون یکبار تحصیل رایگان) هم مجبوره بعدا بگذرونه و گرنه مدرک بی مدرک
.... آقای دکتر قبول دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضاقویدل شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:13

آقای دکتر سلام
ببخشید شما این قانون رو با استفاده از نظر کارشناسان محترمتون دستور تصویب می فرمایید؟

زیبا کشوری شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 00:02

سلام استاد عزیز و ارجمند
الان چندین دفعه سوال پرسیدم اما یا نظرم تایید نشده یا جواب ندادید
ممنون میشم لطفی در حقم کنید
در نظرات خواندم نمره دوم باید حداقل 14 باشد
یعنی اگر من که ورودی 87-88پیام نور هستم نمرات 13یا 12 داشته باشم زیر 10مثلا 5 از معدل کلم بخاطر مشکلات حذف نمیشود؟
از لحاظ روحی کاملا داغونم
مادرم فوت کرد و نتوانستم خودمو خوب پیدا کنم
الان فقط 50صدم کم دارم
آیا امیدی هست؟

تو رو خدا جواب بدین دیگه دکتر
چشمام کور شد انقدر گریه کردم

ای جوان گریه برای چی. شاد باش و با خنده انرژی مثبت برای خودت و اطرافیان را ایجاد کن. ای خدا از دست جوان های امروزی.............

علی رضا قربانی جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 22:48

سلام جناب دکتر نوه ابراهیم . خسته نباشید قربان

سوالی داشتم ایا حذف نمرات مردودی امسال یا برای نیمسال جاری 93 اجرا میشود. یا مهر 94 اجرا میشود.

خواهشن با توجه با ثبت نام کنکور تا 28 بهمن لطفی کنید. اطلاع رسانی کنید. چون اگر قرار امسال اجرا نشود . حداقل ما به فکر چاره برای خودمان باشیم.

خواهش میکنم . داریم دیوانه میشیم . 5 سال تو پیامنور درس خوندم . به خاطر دو ترم مشگل خانوادگی نتونستم بخونم . . و الان معدل کلم کمتر از میانگین هست. و جبرانی هم اخذ شد. که جبرانی در پیامنور اصلا درست نیست و مشگل افت معدل داره تا جبران معدل . خواهشن . مصاحبه ای . اطلاع رسانی در رسانه بکنید. و دلخوشی و تدبیر و امیدی بکنید. و امیدی بدهید
ایا مصاحبه مطبوعاتی مصاحبه مطبوعاتی آقای دکتر شریعتی نیاسر - معاون آموزشی وزارت علوم هم شامل این خبر میشود. خبر حذف نمرات مردودی .ایا جواب معاون برا دانشجویان چیست. ممنون میشیم مشکلات ما را برا دکتر شریعتی نیا بفرستید. تا بررسی بکنند.
با تشکر . و سپاس فراوان ازشما دکتر عزیز

رضامحمدپور جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 22:44

خدا از بزرگی کمتون نکنه
این چهره شما مصداق یک شخص جهادی که هدفش فقط خدمت به مردم از روی صفا و صمیمیت هست رو نشان میده
بله ورودی 88 دانشجوی پیام نور هست و فقط چند واحد مونده که تمام کنه
اما معدلش زیر 12هست
اگر اعمال بشود بسیار به آینده زندگی و ادامه تحصیل و کار امیدوار می شود

رضا محمدپور جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 22:10

سلام
خسته نباشید
ممنونم از زحمات بی شائبه شما آقای دکتر
خدا حفظتون کنه
پسرم خیلی خوشحال و امیدوار به آینده شده
نامزدش داره اذیت میشه
حسرت میخوره گریه میکنه بخاطر کار
اما با خوندن خبر شما خیلی به آینده شون امیدوار شدن
امیدی هست آقا؟
شما یک ماه قبل فرمودید یک ماه آینده...
یعنی کی اعلام میشه؟
آقای دکتر عزیز
ازتون میخام به پسر و عروسم و همه دانشجوها خبری خوش بدید
یعنی کی اعلام میشه؟
نمره زیر 10 فقط از معدل کل حذف میشه؟
تو رو خدا جواب منو بدید

سلام. پیشنهاد شده از معدل کل حذف بشه. بشرط اینکه نمره قبولی کسب کنند. نتیجه بزودی اعلان خواهد شد. منتظر باشید.

هستی ایمانیان سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 22:50

سلام جناب دکتر امروز دوستانم در دانشگاه ادرس سایت شما را دادند برا بررسی موضوع حذف نمرات مردودی. منم خواهشم این هست حداقل خبری تا زمان ثبت نام کنکور تا 28 بهمن ماه بدهید. حداقل بگید ایا انجام میشود .
و تا ما بتونیم تصمیماتی را برا ادامه یا ثبت نام دوباره انجام بدهیم.

ما بی صبرانه منتظر جواب شما هستیم . و خواهش دوم این هست حداقل قسمتی در سایت طراحی کنید و بخشنامه ها را در سایت خودتان بگذارید. تا ما دسترسی راحتی داشته باشیم .
اقای دکتر واقعا درخواست ما هم تاثیر ندادن مردودی در معدل کل میباشد.
اقای دکتر چرا دانشجویی در یک ترم به دلایل و مشکلاتی نتواند مطالعه کند . و نمرات پایین بگیرد و در کل معدل تاثیر بگذارد و تا اخر ترم هم با سعی و تلاش هم نتواند جبرانش کند. حداقل با تصویب بخشنامه شما هم از نظر روحی و روانی انگیزه دانشجو را بیشتر کنید . تا سرخورده نشود و بتواند ادامه تحصیل در مدارج بالا را پیدا کند.
اقای دکتر مشکلات فراوانی در دانشگاه پیامنور میباشد. از جمله خودخوان بودن بعضی از درسها و نداشتن 6 نمره میان ترم و غیر استاندار بودن بعضی از سوالات تاثیر نمرات مردودی در معدل کل .. انگیزه دانشجو را رفته رفته از بین میبرد.
اقای دکتر ما به امید کار و ادامه تحصیل و ازدواج مناسب . برا دانشگاه رفتن تلاش میکنیم. و خواهش ما هم از مسولین این هست حداقل شما هم مارا دریابید و کمکمون کنید. تا همیشه پیروز باشیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم . و به مسولین خود امیدوار باشیم. و امید پیدا کنیم و قدر دان زحمات شما هستیم
با سپاس فراوان

محمدرضا دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 19:55

سلام جناب دکتر
این بخشنامه شامل حال دانشجویان کارشناسی اشد هم می شود یا خیر بنده معدل کل کارشناسی ارشدم 13.92 شده و با اجرای این قانون نیازی به گرفتن دروس جبرانی و اضافه شدن سنوات تحصیلی ندارم .لذا بخاطر اعلام حضرتعالی تا کنون ثبت نام نکرده ام و منتظر ابلاغ این قانون هستم . میخواستم بدونم منتظر باشم یا اینکه تو حذف و اضافه ثبت نام کنم .ممنون از لطفتون

برای تمام مقاطع در حال بررسی است.

شیرین دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 00:51

سلام دکتر عزیز خواهشن بفرمایید . طرح تا کی و تا کجا پیش رفته .... استرس دارییم ... ممنونم ما منتظریم خواهشن کمی صحبت کنید و یا امیدی بدهید

منتظریم ... توضیحاتتون هستیم. یا علی خدا یارتان باشد اقای دکتر نوه ابراهیم

جوابی بدهید ؟

اصغر پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 11:31

سلامن آقای دکتر
شما در تاریخ 24 دی ماه در مصاحبه ای اعلام کردید که انشاا.... این قانون تا یک ماه آینده تصویب و ابلاغ بشه.....................
انشاا... ما بر اساس قولتان منتظر هستیم.........
البته آقای دکتر ما شش روز هم تخفیف میدیم.......
انشالله تا آخر بهمن نتیجه و خبر خوب اعلام بشه.......

حسن کامرانی پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 10:53

سلام. اقای دکتر نظرات دوستان را مطالعه و رای + دادم. و واقعا این نظرات مشکلات ما را بازگو میکند. مشکلاتی که تا به الان توسط هیچ مسئولی شنیده نشده بود ولی شما بزگوار هستید . و ما خوشحال هستیم که یک سایت رسمی داریم برا ی بیان مشکلاتمون. با تشکر

مرتضی حیدری پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 03:06

سلام اقای دکتر نوه ابراهیم
یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه فکری ما اساتید و دانشجویان ما با کمک شما در حال تصویب میباشد. من خودم استاد روانشناسی هستم و نمرات مردودی تاثیر روحی بد و ناگواری بر روحیه پسران و دختران حساس و عاطفی ما میگذارد. تا فشار بر دانشجویان کمتر و بتوانند تحصیل کرده در مدارج بالاتر و افتخارات بالاتر شرکت داشته باشند. و پدران و مادران با سواد و ارومی و بدون استرس برای فرزندان ایند ه شان باشند . واقعا من به شخصه و جمعی از اساتید دانشگاه خراسان شمالی از طرح حمایت میکنیم تا تصویب بشود . یا علی

هستی نگارمند پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:57

سلام دکتر نتجه کی اعلام میشود ما طاقت نداریم . بیصبرانه منتظر اعلام و خوشحالی در سایت شما هستیم.. یعنی میشود تو دهه فجر . منتظر خبر تصویب بود. ممنونم خواهشن تاریخ روزی عددی بفرماید

سمیه پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:48

سلام خدمت شما امروز نامه ای نوشتم از مشکلات زندیگیم . از اینکه پدرم 16 .

سالی هست فوت کرده و سرپرستی خانواده 4 نفره ما همراه مادر پیرم و بیماری قلبی بر دوش من میچرخه و تحت پوشش بهزیستی هستیم دلیلش اینه یک خواهر معلول نخایی داریم و از کارتش براتون در نامه گذاشتم. تمام هزینه های من را از شهریه گرفته تا هزینه کتاب را داداشم از خرجی زندگی زده و برای من هزینه کرده تا من بتوانم در اینده با مدرکم و استخدام شدنم کمی از خوبی هایش را جبران کنم... ولی فشار روحی روی من زیاد بود . مشکل خواهرم مشکل مادرم فرصت نداند بیشتر تلاش کنم .. معدل کلم 11/55 صدم شد. و 20 واحدجبرانی هم به من داند ولی نشد معدل من بعد از جبرانی شد 11/43 ... حالا من موندم چگونه به اینها و به خواهر و مادرم عمری ارزو داشتند برا مدرک دخترشون اخر هم هیچ بشود. به خدا 20 واحد جبران مشکل داشت . منم مشکل خانوم ملیکا رافعی را داشتم
خواهشی دارم من نامه ام را نوشتم و برا این ادرس فرستادم
سلام. لطفا نامه هایتان را به آدرس تهران شهرک غرب خیابان هرمزان وزارت علوم طبقه چهارم دفتر برنامه ریزی آموزش عالی بفرستید.
امیدوارم نامه به دست شما برسد اگر شماره فکس میدادید مستقیما براتون فکس میکردم

خواهشن اگه نمرات مردوددی من کد 3 اعمال بشود من مدرک میگیرم. خواهشن شامل حال ما هم بکنید حذف نمرات مردودی را


و یا یک تجدید نظری بفرمایید و 20 واحد جبرانی دوم ولی خواهشن معرفی به استاد باشد . عاجزانه درخواست دارم معرفی به استاد باشد. با 5 یا 6 عنوان معرفی به استاد مشگل منم حل میشود.

اگر رسیدگی کنید دعای یک خانواده همیشه پشت شما هست. انگار شما با پیگیری نامه من مکه رفتین و برگشتین. تو را خدا چشم امید یک خانواده را نا امیدش نکنید . من خودم هم هر روز گریه میکنم و شب ها خوابم نمیاد

محسن پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:28

با سلام درس زبان تخصصی 1 در رشته علوم اجتماعی غیر منبع بود. و ما نمره کمی گرفتیم . بعد از اعتراض دوستان و به نتیجه رسیدن که سوالات تو متن کتاب نبود.
و درخواست حذف نمره با تاثیر دادند حدود 7 سال حذف شد. ولی ما قبول نشدیم و دانشگاه هم تاییدش کرد

این درس باید ریزشی اعلام میشد. ولی اعلام نشد. واقعا در حق من ظلم شد. باور کنید از 3 دی از وقتی نتیجه اومد چنین وضعیتی دیدم . اعصابم خورده و داغونم چرا زبان را من که 3 ماه خونده بودم بخاطر 2 سوال بیفتم. دلیلش غیر منبع بودن بود. چرا خدا جون چرا خواهشن رسیدگی کنید . چرا جبرانی اعلام نکردن

ملیکا رافعی پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 02:18

جناب دکتر جواب ما را ندادین . ما الان باید چکار کنیم . یک 20 واح اخذ شده و نرسیده... یعنی باید معلق بمانیم . اگخ حذف نمرات مردددودی انجام بشود من بالای 12 میشم و مدرک میگیرم.

اگه قراره دیر اجرا بشه دستور دهید جبرانی دوم همراه هزینه و شهریه و جریمه فقط معرفی به استاد باشد. تو را خدا جبرانی دوم بدهید دارم دیونه میشم ...

لطفا جوابمو بدهید من چکار کنم؟

ملیکا رافعی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 20:57

با سلام خواهشن این موضوع را هم در دانشگاه پیامنور بررسی کنید
سوال موجود در بخشنامه.
سوال: برای جبران کسر معدل در پایان تحصیلات ، دانشجو چه مراحلی را باید بگذراند ؟

پاسخ: در صورتیکه دانشجو تمام واحدهای مصوب رشته رابگذراند و معدل حداقل 12 را کسب ننماید جهت جبران کسری معدل میتواند حداکثر 20 واحد از واحدهای گذرانده قبلی با نمره بین 12-10 را تنها در یک نیمسال اخذ نماید ومعدل دروس خودرا به حداکثر برساند .

با این حال که این بخشنامه کلی میباشد.
در دانشگاه دولتی اگر 20 واحد جبرانی اخذ شود . اولا استاد امتحان و ازمون و نمره دست استاد میباشد
در دانشگاه ازاد هم استاد و نمره دست استاد
در دانشگاه غیر دولتی و علمی کاربردی هم بازم نمره دست استاد.

ولی در دانشگاه پیامنور نمره توسط ازمون سراسری و فقط 6 نمره میان ترم دست استاد . که همین 6 نمره در صورت خودخوان معرفی شدن همون 6 نمره هم تعلق نمگیرد. و کل نمره دست سیستم مرکزی میباشد.
اگر داریم این موضوع را مطرح میکنم من و دوستانی مثل من هستند. نمونه من دانشگاه به من 20 واحد جبرانی داد. حدود 14 واحد من خود خوان معرفی شد... و این شرایط عقل و پژوهش حکم میکند که به حد نصاب نخواهم رسید. و امکان جبران نیست و نخواهد بود. که برای من امکان پذیر نشد. و معدل من 10 صدم کمتر هم شد. خواهشن این موضوع را بررسی کنید و راهکاری پیدا کنید و یک فرصت دیگر برا جبرانی دوم به دانشجویان پیامنور بدهید ولی با این تفاوت که فرصت دوم اگر 20 واحد یا 12 واحد یا هر چند واحد که باشد . از قانون معرفی به استاد باشد و میزان سطح را استاد ارزیابی کند. خواهش میکنم بررسی کنید این موضوع واقعا مشگلی بزرگ هست در دانشگاه پیامنور. خود خوان بودن جبرانی عملا هیچ جبرانی در کار نخواهد داشت. در صورتی جبرانی در کار خواهد بود که معرفی به استاد باشد. منتظر جواب شما بزگوار هستیم.
خواهش یک فرصت دیگر برا جبرانی بدهید.

دانیال پرستویی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 14:14

سلام جناب دکتر ایا سایت متعلق به خودتان هست. منظورم این هست مدیریت سایت و ثبت درخواست توسط خودتان انجام میگیرد یا توسط شخصی دیگر و با دستور شما

اگر خودتان رسیدگی میکنید واقعا عالیه و به نظر بنده یکی از بهترین مسئولین هستید. دست شما درد نکند

سلام بر شما. همه امکانات این وبلاگ شخصی است و در اختیار خودم هست. تمام سوال ها را خودم پاسخ میدهم. همه پیام ها را فقط خودم میخوانم و تایید میکنم. (انشاالله).

توسلیان چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 14:08

سلام گرم خدمت شما

ما اساتید و مدیران دانشگاه و جمعی از گروه دانشجویان . خراسان از شما بابت بررسی این موضوع تشکر میکنیم و امیدواریم در نیمسال دوم 93- 94 اجرایی و تصویب بشود تا دانشجویان تا مهر ماه معلق و در استرس نباشن. با تشکر

سلام بزرگواران. بررسی آیین نامه آموزشی دوره کاردانی و کارشناسی در دستور کار شورای عالی برنامه ریزی است. انشاالله بزودی نتیجه آن اعلان خواهد شد.

علی اکبر نوری چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:42

سلام

من پدر یکی از دانشجویان دختر ورودی 88 و 87 میباشم . دخترم به علت تاثیر گذاشتن نمرات مردودی در معدل کل نتوانست مدرک بگیرد و الان یکسالی هست معلق شده و هر روز داره گریه میکند و میگه خدا منو فراموش کرده . و من یکساله معلق ماند ه ام . امروز وقتی این خبر را در سایت شما دیدم و به دخترم گفتم خیلی خوشحال شده و دوباره به خدا وند متعال ایمان اورده و داره نماز میخونه و از شما خواهشی داشتم امید این جوانان ما را نا امید نکنید.
من به سهم خودم و به عنوان یک پدر از شما تشکر میکنم . و خوشحالم که ما مسولیین خدمتگذاری داریم که میخواهد به ما و فرزندان ما کمک کنند. ممنوم دکتر نوه ابراهیم . شادی دوباره داره به خونمون بر میگرده . خدا خیرتان دهد

ارادتمند شما هستم.

نسترن چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:00

با سلام جناب دکتر نوه ابراهیم

با مشکلات فراوان درس خوندم تحت پوشش بهزیستی و به علت افتاده دو ترم معدل کل من پایین اومد. و به حد نصاب نرسید. و دانشگاه 20 واحد جبرانی داد. . . که با این 20 واحد جبرانی هم جبران نشد. جناب اقای دکتر درسته بخشنامه هست برا کلیه دانشگاه ها ولی شما هم از سیستم دانشگاه پیامنور خبر دارید. چون دروس به حد نصاب نرسد استادی و نمره میان ترمی در کار نیست. نمونه بارز مشکل بنده هست . من دروسی را بین 10 تا 12 داشتم را باید انتخاب میکردم . که انتخاب شد ولی حدود 15 واحد ان خود خوان معرفی شد. که این امر باعث افت نمرات جبرانی و کاهش معدل شد تا افزایش ان.

خواهشی داشتم این بخشنامه 20 واحد را هم بررسی کنید. اگر امکانش باشد چون نامش جبرانی هست معرفی به استاد معرفی شود تا سطح سواد و پیشرفت دانشجو را استاد مشخص کند. نه سیستم خودخوان پیامنور خودتان یک پژوهشی بر 20 واحد جبران در پیامنور رابررس اش کنید

و خواهش دوم

کسانی که مثل من 20 واحد جبرانی اخذ نموده اند... یک فرصت دیگر هم بدهند تا جبرانی دوم برداشته بشود ولی این بار معرفی به استاد باشد..

خواهشم اینه نگذاریید ما که 6 سال درس خوندیم به امید مدرک اخرش به حد نصاب نرسیدن معدل فقط به ما ریز نمرات بدهند... خودتان هم میدانید با ریز نمرات نه حق استخدام و نه حق شرکت در ارشد را داریم و معلق بمانیم
خواهشن اگر این حذف نمرات مردودی و تاثیر ندادن ان اجرا بشود مشگل من حل میشود.
با سپاس منتظر جوابتون هستم

تقویی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 09:43

سلام طرح خیلی خوبیه .چون بخشنامه ای برای ما وردوی 87 تا 91 نبود . ممنون از مسولین خدمت گذار

هستی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 01:20

با سلام ببخشید در باره این مشروطی شدیم 14 واحد میدهند. خواهشن اینطور باشد 14 و 15 واحد. دلیل این امر درس تربیت بدنی میباشد. الان من 13 واحد دارم و 1 واحدم ازاد هست .چون تربیت بدنی 1 واحد برداشتم . اگر 15 واحد بود 2 واحاد درگر بر میداشتم

زهره سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:23

سلام جناب اقای دکتر ازموقعی که این خبروشنیدیم خیلی خوشحال شدیم مرسی
ما مقطع کارشناسی هستیم به دلیل پایین بودن معدلمان چندواحدی جبرانی برای معدل کل بهمون دادنند ولی همچنان معدل کلمان پایین هستش والان هم دانشگاه میگه هیچ راهی ندارین وواستون مدرک صادرنمیشه؟ جناب اقای دکتراذتون خواهش میکنیم این بخشنامه روصادرکنین تاماهم بتوانیم بعدچندسال درس خوندن واین همه هزینه دادن مدرکی بگیریم توروخداتااخراین ماه اجرامیشه ؟
اذتون خواهش میکنیم جوابمون روبدین؟تنهاامیدمان شماهستین.ممنونیم
باتشکر ازشما

سمیه سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 18:41

سلام جناب اقای دکتر شمادرموردحذف نمرات مردودی این جمله روفرمودید:
اگر اصلاحات به زودی تمام شود، این آیین نامه را برای ترم آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کنیم لذا اگر این آیین‌نامه نهایی شده و به امضای وزیر برسد، برای ترم دوم سال تحصیلی جاری اجرا می‌شود و در غیراین صورت اجرای آن از آغاز سال تحصیلی آینده صورت خواهد گرفت.
اذتون خواهش میکنیم زودترعملی بشه توروخدا ماها یک ترمه که معلق ماندیم چکارکنیم بازم یکسال دیگه دراین دانشگاه معلق باشیم راه دیگری نداردلطفااذتون خواهش میکنیم کمی برایمان توضیح بدین ماهابایدچکارکنیم.ممنونم میشیم کمی راهنماییمان کنین.
باتشکرازشما

باسلام. منتظر بمانید تا اعلان نتیجه بررسی. ممنون از حوصله شما.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.