اعتراض به آیین نامه استعداد درخشان

این روزها ایمیل هایی دریافت میکنم مبنی بر درخواست حذف نمره زبان و معدل کارشناسی که در آیین نامه دکتری بدون کنکور به عنوان شرط اصلی منظور شده است. متقاضیان می گویند:


سلام با تشکر از این که نظرات بچه ها رو در وبلاگتون مورد بررسی قرار دادید.اقای دکتر خواهش می کنیم مدرک زبان رو بردارید یا حداقل در مقابل شاگرد اولی قرار بدید یا امتیازیش کنید چون واقعا کسی که برای شاگرد اولی زحمت کشیده توی مدت کوتاه ارشد وقتی برای مطالعه زبان رو نداره باتشکر . بیات


سلام وقتتون بخیر خسته نباشین بنده دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و تمام تلاشمو کردم تاتونستم استعداد درخشان باشم تا اگر بشه بدون آزمون  به دکترا بروم ولی مثل اینکه از شانس ما امسال شروطی اجباری را برای معدل کارشناسی و همجنین مدرک زبان در نظر گرفته اید درخصوص معدل کارشناسی که یکبار برای آزمون ارشد معدلمان لحاظ شده و به فرض که دانشجویی در دوره لیسانس بنا به دلایلی نتوانسته یا کم کاری کرده باشد ومعدل 16نداشته باشد ولی در دوره کارشناسی ارشد خواسته باشد مسیر زندگی اش را تغییر دهد و تلاشش را برای تحقق اهدافش بکند همانگونه که"ناصرخسرو" هم از چهل سالگی از خواب غفلت بیدار شد و عارف بزرگی شد و راه و طریق زندگی اش دگرگون شد بنابراین بنده از شما درخواست تجدید نظر درمورد این شروط را دارم تا شاید خداوند به وسیله شما که مامور وی هستین مسیر زندگی ما روهم عوض کند و ما هم از خواب چهل ساله بیدار شویم. با سپاس. نیکویی  

نظرات 530 + ارسال نظر
سعید ۲ چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 10:23

یادم رفت اضافه میکنم
رشتمم مهندسی برقه ، و حتما میدونین چه رشته ی سختیه و چقدر سخت میشه نمره گرفت توش.

سلام. میدونم که رشته مهندسی برق خیلی سخته. موفق باشید.

سعید چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 10:20

معدل ۱۸ کارشناسی هستم و ۱۹.۵ ارشد در یکی از دانشگاه های تهران و در هر دو مقطع نفر اول ورودی ، ینی همون شاگرد اول
شرایط آیین نامه به بنده نمیخوره
یه درخواست دارم نظر خودتونو شده یک کلمه در مورد بنده اعلام کنید.

سلام. معدل شما خوبه و از نظر معدل واجد شرایط هستید. اما برای ورود به دکتری بدون آزمون شرایط دیگری هم باید داشته باشید. لطفا آیین نامه را در همین وبلاگ ملاحظه کنید. آرزوی موفقیت شما.

محمد چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 00:05

سلام آقای دکتر
امشب شب پیروزی انقلاب اسلامی است. تبریک میگم
بنده به عنوان نسل جوان انقلاب عرضی داشتم. خواهشمندم تامل کنید
بنده فارغ التحصیل دانشگاه علوم پایه دامغان (زمان ریاست شما) هستم و بلافاصله وارد مقطع کارشناسی ارشد شدم. در هر دو مقطع شاگرد اول با معدل عالی شدم. به علت آن که استاد راهنمای بنده در مقطع ارشد می خواست مطالب و مقالات و کتب خود را برای ارتقا زودتر آماده کنه که حق ایشون هم بوده وقت کافی نداشت. بنده مجبور شدم که با اتمام معافیت تحصیلی وارد خدمت مقدس سربازی بشم 21 ماه کامل. تو این دوره هم مقاله هام چاپ شد هم نمره آیلتس زبان گرفتم و هم سرباز نمونه شدم. یک سوال داشتم؟ الان حدود 3 سال از فارغ التحصیلی بنده می گذرد. واقعا دیگر بنده و امسال من نخبه محسوب نمیشن و نمیتونن وارد مقطع دکتری شن؟ بنده امسال به شدت دارم مطالعه می کنم که به خواست خدا رتبه 1 تا 10 رو بیارم و منتظر جلسات طولانی گنگ و مبهم شما نباشم، اما خدا بین من و شما مسئولین قضاوت کنه که اینطور آیین نامه نوشتن و درنظر نگرفتن شرایط همه درسته؟ چرا برای بعضی افراد که میخوان مقاله با کیفیت در ژورنال خوب(حدودا 1.5 سال طول میکشه تا پذیرفته بشه) چاپ کنن تبصره نمیزارین که تا 4سال بعد از فارغ التحصیلی هم می توان شرکت کرد؟ واقعا گناه من که باید 21 ماه برم سربازی بعد بیام ببینم همه چی عوض شده چون رئیس عوض شده چیه؟ سپردم به خدا خودش قضاوت کنه اما بزرگترها و قدیمی ها میگن حق به حق دار خواهد رسید حتی اگه یکم دیر شده باشه. زمان فارغ التحصیلی مهمه اما باید راهی اندیشید که افرادی که نتونستن به موقع مدارک آماده کنند ولی تو این سالها همش کار علمی و پژوهشی انجام دادن و استعداد دارن فرصتی داشته باشن. اگر ممکنه لطف بفرمایید تو این جلسات مطرح کنید زمان فارغ التحصیلی رو حذف یا گسترش بدید. البته شاید اصلا مطلب بنده سانسور شه .............
با تشکر

سلام بزرگوار. راه که برای جنابعالی و امثال شما بسته نشده. کنکور شرکت کنید انشاالله قبول خواهید شد.

عادله سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 23:29

سلام.
چه قضاوت زود هنگامی استاد؟
همه جا نوشته شما به مردودی ها قول دادین نتایج جلساتشون رو هفته بعد اعلام بفرمایید. اما به ما هیچ قولی از طرف خودتون ندادین. این توقع زیادیه از شما خواهش میکنیم اجازه ی شرکت در مصاحبه رو به ما بدین؟ شرکت در مصاحبه که معنیش قبولی صد در صد ما نیس. معنیش بررسی تمام موارد آموزشی و پژوهشی باهمه. حداقل اگه یه قولی هم به ما میدادید که تا قبل از سال جدید نتیجه جلسات مشخص میشه ما دلمونو یه جا میذاشتیم. هیچی کلا هیچ خبری نیس استاد داریم دق میکنیم.
زمان داره میره هر روزمون با ناراحتی.

سلام. باور کنید در هیچ مصاحبه ای وقت دقیق برای تجدید نظر در آیین نامه ها اعلان نکرده ام. امیدوار باشید. و منتظر نتایج.

حاتمی سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 22:59

سلام استاد.
خدا قوت با این همه مشغله کاری. واقعاً بهتون خسته نباشید میگم... چقد خوبه که دل این بچه هارو شاد کردین به اینکه حمایتگری دارن و انشالله مشکلشونم حل بشه. واقعاً ایده ی خیلی جالبیه، اینکه یه مسیول به دانشجوها فرصت انتقاد داده اونم تو وبلاگ شخصی خودش. من واقعاً شگفت زده شدم و این کارتون برام جالب بود. اکثر مسایل دانشجوی هم محور وبلاگ شما بود واقعاً به شما افتخار میکنم.
آرزومند سلامتی شما هستم.

نرگس سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 20:58

با عرض سلام
آقای دکتر خواهش می کنم در مورد جلسات تجدید نظر یک اطلاعاتی به ما بدهید، استرس بسیار زیادی را تحمل می کنیم، در حقیقت ما که تمام تلاش خود را برای ممتاز بودن طی 2 تا 3 سال کرده ایم حالا تمام امیدمان در زندگی این قضیه و تجدید نظر در این ایین نامه است. خواهش می کنم خواهش می کنم یه اطلاعات هر چند کلی به ما بدهید؟؟؟

فرزند ایران سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 20:27

با سلام عرض احترام خدمت استاد عزیز و دلسوز
کاش یکنفر از متقاضیان دکترای استعداد درخشان رو به عنوان نماینده در جلسات شرکت میدادید تا از منظر یک متقاضی هم آیین نامه سنجیده بشه وقتی قراره ی قانون برای یک عده تعریف بشه آیا به نظر شما نباید نماینده ای از اون قشر حضور داشته باشه؟؟؟ فقط کاش شدنی بود اما افسوس .....

از طرف همه شما وکیل هستم مطمئن باشید.

مسئول دوست داشتنی سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 13:43

استاد سلام.
صداقتتون تو جواب دادن خیلی قابل احترامه. همگی ما مطمئنیم شما با صداقتی که دارید از حق و حقیقت دفاع می کنید. من شما رو تا به حال از نزدیک ندیدم. بدونید خیلی دوست داشتنی هستید.

دلم میخواد در عمر باقی مانده تا میتوانم خدمت کنم به همه شما دانشجویان و داوطلبان ورود به دانشگاه. امیدوارم با دعای شما خدا هم کمک کنه.

پژوهشگر سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 12:08

پژوهشگر
سلام آقای دکتر با عرض ادب
بنده از دانشجویان استعداد درخشان هستم که همه شرایط بجز زبان را دارم...خدایی اگه یکی زبان نداشته باشه یعنی استعداد نیست؟؟؟؟
آقای دکتر به این فک کنید که علاوه بر خود بچه های استعداد خانواده های آنها هم درگیر این مساله شدن یعنی همه ذکر و فکر ما ها شده فقط زبان ... خب با این زمان محدود ما علاوه بر زبان خواندن باید پیگیر مقالات هم باشیم که واقعا ذهنی آروم می خواد
از شما درخواست عاجزانه داریم عنایت بفرمایید یه جواب به ماها که مثل فرزندان خودتون هستیم بدید تا حداقل از این سر درگمی و هاج و واج بودن در بیایم
منتظر جواب شما هستم
با تشکر

n.a سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 12:01

اقای دکتر خواهشا در آیین نامه یه تغییری در زبان داده شود.الان دانشگاه یزد دانشجوی خود را پذیرش می کند.لطفا اگر قرار است تغییری داده شود یا نشود ما را باخبر کنید.

درخواست ملتمسانه سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 11:13

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی؛
پیش از من، دوستان زیادی مطالبی را عنوان کرده ‏اند که همگی حاکی از آن است که آئین نامه جدید به گونه ‏ای است که اگر نفرمایید قضاوت زودهنگامی داشته‏ ایم (در این باب که آیین نامه ناعادلانه است)، اما حق بسیاری از افراد را تقریبا ضایع کرده است. ملتمسانه از شما خواهشمندم، پاسخی دهید که شاید بسیاری از افراد که شرایطی مانند بنده دارند را، قانع سازد؛
من ورودی سال 1390 در مقطع کارشناسی ارشد هستم. با توجه به آنکه تا سال گذشته شرط اصلی بر اخذ رتبه اول تا سوم و داشتن حداقل دو مقاله مستخرج از پایان نامه بود، تمام سعی خود را کردم تا ضمن بالا نگه داشتن معدل خود ( 47/18)، بتوانم رتبه اول را اخذ نمایم که خدا را شکر موفق شدم. با توجه به وضعیت بسیار نابسامان نشریات کشور، سال گذشته نتوانستم علیرغم به اتمام رساندن مقطع کارشناسی ارشد طی 4 نیمسال، مقاله‏ ای منتشر کنم بنابراین، سال گذشته را جهت اقدام برای پذیرش بدون کنکور دکتری از دست دادم. وضعیت اطلاع رسانی در دانشگاهی که در آن تحصیل کردم چنان نابسامان است که اگر هم اکنون به صفحه مربوط به دفتر استعداد درخشان در سایت دانشگاه مراجعه کنید، خواهید دید که همچنان آیین نامه قبلی تحت عنوان آیین نامه جدید در دسترس است. با پیگیری که داشته‏ ام به تازگی از تصویب این آیین نامه مطلع شده ‏ام.
با مشاهده مواد و تبصره‏ های این آیین نامه، تازه متوجه شدم که تا چه اندازه تلاش بی‏هوده داشته‏ ام و در حالی که می توانستم به صرف بالاتر نگه داشتن جزئی معدل خود از 17 و تلاش برای اتمام دوره کارشناسی ارشد طی 4 نیمسال، کمی بیشتر به مطالعه زبان پرداخته و مدرک مربوطه را اخذ می‏ کردم. حال از شما عاجزانه می خواهم به من پاسخ دهید که آیا حق فردی با شرایطی مانند من که تمام تلاش خود را برای انطباق با آیین نامه قبلی کرده‏ و حال که وقت انشالله دیدن ثمره آنست (با توجه به اینکه طبق آیین نامه سال بعد دیگر امکان اقدام وجود ندارد)، به دلیل نداشتن مدرک زبان، ضایع نشده است؟؟
آیا شما مطمئن هستید با این همه اعتراضات و شرایطی که برخی از دوستان دارند، واقعا عدالت و انصاف رعایت شده است؟؟ ما سعی می کنیم که طبق گفته شما قضاوت زود هنگام نداشته باشیم، اما شما که همراه با دست‏اندرکاران در راستای اجرای هر چه بیشتر عدالت در تلاش هستید، و با دوراندیشی به تصویب آیین نامه می ‏پردازید، لطفا پاسخ دهید که حق امثال من چه خواهد شد؟؟
در انتها نیز سوال دیگری داشتم مبنی بر اینکه آیا امکان دارد به سابقه تدریس هم امتیازی تعلق گیرد؟

عادله دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 20:13

استاد شما به مردودی ها بیشتر از ما بها میدین در حالیکه مسیله ما واقعاً ناعادلانه هست ولی برا اونا عین عدالته. وقتی یه نفر تو یه کلاس 50 نفره معدل کارشناسیش 11 هست واقعاً چه توقعی و چه انتظاری باید داشته باشه؟ اونا هم میتونستن حداقل تلاش کنن 12 بیارن مدرکشون رو بگیرن. استاد ما این همه زحمت کشیدیم وزارت علوم مارو زده کنار ... به خواسته های دیگه الویت میده. اصلا ما برا هیشکس مهم نیستیم هرجا میریم میگن قانونه. آخه این چه جور قانونیه که من با این همه تلاش باید محروم بشم تورو خدا معدل کارشناسی رو بردارین. حداقل برای افرادی که بالاتر سه مقاله معتبر دارن حذف بشه یا برای افرادی که معدل موثرشون ( 40% کارشناسی و 60% ارشد) بالاتر 16.5 هست حذف بشه. استاد فکری به حال ما کنید. بچه ها یه سری نگران زبان هستن یه سری فارغ التحصیل نشدن نگران مقاله هستن یه سری دو سال و خوردی از فارغ التحصیلیشون گذشته و کلی زحمت کشیدن.هر کسی تو یه مورد مشکل داره. این آیین نامه نیاز به بررسی و جلسات طولانی داره. من قسمتون میدم که آیین نامه قبلی رو اجرا کنید و برای افرادی هم که معدل 17 ارشد هستند و نفر 4 از کلاس 20 نفره تبصره بگذارید که بتونن شرکت کنن اوناهم.

قضاوت زودهنگام؟

فرشاد دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 17:30

با عرض سلام و احترام
جناب دکتر بنده ترم سه ارشد هستم و با دیدن آیین نامه جدید دکتری بدون آزمون اینجانب در زمینه مدرک زبان و نمره خواسته شده که یه کمی نیز بالا می باشد برنامه ریزی کرده که بعد از امتحانات ترم سه (10 واحد) برای مدرک زبان تلاش کنم که احساس میکردم می توانم حداقل دوبار در این آزمون شرکت کنم یکی اسفند و دیگری اردیبهشت اما متاسفانه اینطور پیش نرفت و مثلا دانشگاه سیستان و بلوچستان آخرین مهلت ارسال مدارک خود را 1 اردیبهشت اعلام کرده است که در نتیجه یکبار بیشتر نمی توانم امتحان دهم و اخذ نمره درخواستی نیز برای اینجانب بسیار سخت می باشد حال از شما تقاضا دارم در صورت امکان یا حداقل نمره زبان را کاهش دهید و امتیاز بندی برای آن در نظر بفرمایید یا اینکه فرجه ای 4 یا 5 ماهه به دانشجویان اعطا فرمایید که بتوانند نمره درخواستی را کسب کنند.
در ضمن از روند پذیرش دانشجوی بدون آزمون نیز انتقاد داشته که به نظر می رسد این حرف من، حرف اکثر دانشجویان متقاضی دوره دکتری می باشد و آن این است که متاسفانه یک روند نسبتا ثابتی برای پذیرش دانشجو در این مقطع در نظر نگرفته شده است و هرسال دانشجویان را با آیین نامه ای جدید هیجان زده می کنند به عنوان مثال بنده پیرو آیین نامه قبلی تمتم تلاش خود برای جز ده نفر ورودی بودن و نیز مقاله از پایان نامه تمرکز کردم ولی متاسفانه ظاهرا تلاش بنده که قصد استفاده از سهمیه استعداد درخشان را داشته بیهوده بوده و لذا بعضا بعضی از منتقدان به پذیرش بدون کنکور نقدهایی مبنی بر این که شما منتظر بدون کنکور نباشید و من در جواب این عزیزان می توان به تغییراتی که در کنکور سال بعد انجام خواهد شد اشاره کنم چراکه پذیرش با آزمون طی چندسالی که برگزار شده است نتواسته ملزومات پذیرش در دوره روزانه را درنظر بگیرد و مسئولین نیز به امر واقف هستند و به عنوان مثال آقای نیلی فرموده اند که پذیرش به این شکل نادرست است یا عزیزی دیگر در جایی فرموده اند که کنکور سال بعد 95 درصد تغییر خواهد کرد.
همچنین با تشکر از تلاش های بسیار زیاد شما در زمینه تدوین آیین نامه جدید واقعا بنظر بنده اشتباهات زیادی به آن وارد است مثلا اینکه شما تفکیکی میان رشته ها قائل نشده اید و برای تمامی رشته ها یک نوع شرط معدل در نظر گرفته اید و بهتر بود معدل های درخواستی ارشد و کارشناسی را با تفکیک رشته در نظر می گرفتید؛ یا اینکه امتیازات مختلفی برای ترجمه و تالیف کتاب در نظر می گرفتید.
لذا از شما جناب دکتر نوه ابراهیم خواهشمندم در این زمینه تلاشی جدی فرمایید و با تشکیل کارگروهی که نماینده دانشجویان نیز در آن حضور داشته نسبت به ایجاد آیین نامه ای جامع و با در نظر گرفتن اینکه هر دانشگاهی بتواند نظرات خود را در آن بگنجاند بطور واضحتر، شما مسائل کلی را تصویب نمایید و مسائل جزیی تر را در اختیاز دانشگاه ها قرار دهید که در آن هر دانشگاهی با توجه به سطح آموزشی خود شراط چزیی تر را لحاظ نمایند.
و اما نیز از شما به خاطر ایجاد ارتباط مستقیم با دانشجویان که بر احترام گذاشتن به نظر دانشجویان دلالت دارد بنده به نوبه ی خود از شما تشکر و قدردانی ویژه ای نمایم.
با تقدیم احترام
فرشاد توکلی
93/11/20

امین دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 16:45

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد
باسلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز
جناب آقای دکتر حقیر به عنوان یک شهروند درد دلی را خدمتتان عرض کردم که در وبلاگتون منتشر نشده ولی این بار عاجزانه استدعا دارم که اگه براتون مقدور است این حق را به بنده بدهید
اینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم تربیتی بهمن 91 هستم که به دلیل علاقه به رشته تاریخ از زبان انگلیسی با معدل 54/15 در کنکور رشته تاریخ با رتبه خوبی پذیرفته شدم و با زحمت و پشتکار فراوان با معدل 45/18 فارغ التحصیل شدم اکنون چند سوال اساسی از حضرتعالی دارم که امیدوام که پاسخ دهید:
1- اساسا رشته زبان انگلیسی سخت تر از علوم تربیتی است که در معدل کارشناسی برای رشته هایی که ضریب سختی بیشتری نسبت به بعضی رشته ها دارند اساسا در این آیین نامه فکری به این موضوع نشده است چه باید کرد؟
2- دانشگاه محل تحصیل حقیر سه دور تا سال 93 و یک دور نیز قبل از فارغ التحصیلی ما دانشجوی دکتری گرفته است ولی هنوز هیچگونه اقدامی در خصوص جذب دانشجوی استعداد درخشان نکرده است و قانون را نادیده گرفته که چه کسی و چه مرجعی باید به این امر رسیدگی کند؟
3- نمره پایان نامه ما عملا از 19 نمره بوده و یک نمره نیز به مقاله داده می شود که حضرتعالی مستحضر هستید که پذیرش مقاله علمی پژوهشی حداقل یکسال طول میکشد و این ظلم است چرا که هم پذیرش مقاله زمان بر است و هم نمره پایان نامه درجه عالی نمی شود چون بدون مقاله از 19 باید نمره بگیریم البته در دانشگاهی مثل تهران نمره مقاله را بعدا اضافه میکنند که متاسفانه در این دانشگاه این قانون وجود ندارد و چه کسی و چه مرجعی باید به این امر رسیدگی کند؟
4- در دوره قبل واقعا مافیای علمی بعضی از اساتید در دانشگاه دانشجو بودن و دانشگاهی بودن را به زیر سوال بردند و حقیر نیز یکی از قربانیان رانت در دوره قبل بودم و امید است که در دولت تدبیر و امید حکیمانه به این مورد رسیدگی شود. آری از طریق استعداد درخشان دانشجو نخواستند چونکه گزینه شخص دیگری بود و شرایط متعلق به من بود.
5- حقیر رتبه اول هم ورودی های خودم ودارای چهار مقاله علمی - پژوهشی و ISC میباشم که دگماتیک و تنگ نظری و عدم توجه به مظلوم در این دانشگاه باعث بیماری قلبی و سکته و عمل جراحی در من گردید که تاوان این همه بی عدالتی و بی مهری را چه کسی باید پاسخگو باشد؟
6- حقیر با وجود داشتن سه بچه و بیماری الانم با این قانون جدید چکار کنم؟
7-شما را به تمام مقدسات قسم می دهم که اگر میتوانید این موضوع را پیگیری کنید بااین شماره با من تماس بگیرید تا واقعیت را خدمت شما عرض کنم تا لااقل در این دولت که همه امیدها به آن دوخته شده است فکری برای این افراد استادنمای رانت سالار گردد 09010611143
8- با تماسی دل ما را شاد و موضوع را پیگیری و عدالت را برقرار کنید که نمی دانیم دست تظلم به کجا برداریم البته میدانم که اگر مسولان امر از این موارد اطلاع کسب کنند حتما پیگیر خواهند بود. اجرتان با ایزد منان

گلستانی دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 15:02

باسلام
دوستان این احتمال رو هم بدید که قانون رو واسه این عوض کردن که بچه های خودشون بهره مند بشن.
مثلا کسی که بین سه نفر اول کلاسشون نبوده ولی بقیه شرایط رو داشته.
بالاخره این مملکت واسه آقازاده ها هم هست دیگه.

اگر اینگونه بود حتما پیام شما را حذف میکردم. اما پیام را منتشر میکنم که حداقل به سانسور متهم نشوم. نخیر دوست عزیز. آقازاده ای در کار نبوده. خداوند بین ما و شما .

ساره یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 23:47

سلام و عرض ادب
استاد چرا این جلسات رو یه کم روالش رو سریعتر نمیفرمایید؟ آخه صبر برای مایی که تمام زحمتامون داره جلو چشامون دود میشه، یه هفته آخه دو هفته اصلا یک ماه الان از یک ماه هم گذشته پس این جلسات چرا انقد طول کشید؟

فاطمه یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 23:12

سلام اقای دکتر. من میخواهم انتقالی بگیرم برم دانشگاهی که ارشد خوندم الان ترم دوم دکتری روزانه هستم. ایا امکانش هست؟ میخوام رساله دکتریم ادامه پایانامه ارشدم کار کنم متاسفانه پارسال دانشگاهی که ارشد خوندم دکتری نداشت. هر دو دانشگاه مبدا و مقصد مال تهران هستن. ممنون میشم اگر جواب امیدوارکننده ای بهم بدین.

سلام. انتقالی در دوره تحصیلات تکمیلی ممنوع است.

پیرمرادیان پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 12:27

سلام آقای دکتر
جواب من را ندادید، از دانشگاه هم هر چه تماس گرفتند جوابگو نبودید، دلم خیلی از دست شما گرفته

فکر میکردم صحبت با شما گره از کارم باز میکنه....افسوس...افسوس که شما هم نه گوش دادید، نه اعتنا کردید...روزایی از عمرم رفت و شرایطی ازم گرفته شد که دیگه هیچ وقت برنمیگرده...
شما گفتید اعتراض و درخواستت بفرست،، خودم حضوری 29 دی آوردم شما تشریف نداشتید از دانشگاه هم با خانم پناهی صحبت کردند،، گفتند ی جلسه میگذاریم نتیجه را اعلام میکنیم..نه جلسه ای گذاشتند نه رسیدگی کردند...
واقعا که آدم میمونه!!!! چقدر راحت فریبت میدند و میگذارنت سرکار...
فقط جواب من اینجور دادند؟؟؟یا واسه همه مراجعه کننده ها اینجور رفتار میکنند؟؟؟
حالا که فهمیدم میبینم که
آنجا استعداد درخشان نیست... بلکه محل کور کردن استعداد است...

میدانم که اصلا شما را در جریان قرار ندادند...لااقل خودتون از اتاقتون پیگیر بشید با دانشگاه کاشان (03155912278) تماس بگیرید ببینید درد من چیه؟؟؟ با شما تماس گرفتند منشی تون گفتند جلسه هستند خودمون تماس میگیریم اما دریغ که خبری از تماستون نشده..اینقدر ناراحت شدم از عدم پاسخگویی شما که رفتم مشهد و با امام رضا حرف زدم شاید امام صدای منو به گوشتون برسونه...

اینجوری لااقل از صداقت و حسن نیت شما در رسیدگی به امور دانشجویی که مثل فرزندتون میمونه مطمئن بشم...
منتظر جوابتون هستم...
دوستدار دانایی
دانشجوی ممتاز استعدادهای درخشان

معاشران گره از زلف یار باز کنید
شبی خوش است بدین قصه‌اش دراز کنید
حضور خلوت انس است و دوستان جمعند
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید
رباب و چنگ به بانگ بلند می‌گویند
که گوش هوش به پیغام اهل راز کنید
به جان دوست که غم پرده بر شما ندرد
گر اعتماد بر الطاف کارساز کنید
میان عاشق و معشوق فرق بسیار است
چو یار ناز نماید شما نیاز کنید

سلام عزیز. چشم. فردا دوشنبه صبح 20 بهمن تماس می گیرم.

مهدی چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 23:54

سلام آقای دکتر/ برای دانشجویان سال آخر برای چاپ مقاله از پایان نامه ثبتنام مشروط به عمل می آید و یکسال فرصت داده می شود مثل سالهای گذشته؟

خیر. پذیرش مشروط نداریم.

سروش چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 20:29

آقای دکتر سلام
تو را خدا ما را از نگرانی نجات بدین برا زبان به ما وقت بدین دلمونا شاد کنین الهی خدا دلتونا شاد کنه

باسلام. همچنان در حال بررسی موضوع هستیم. هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

سردرگم چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:50

سلام.ببخشید آیا امکان دارد آیین نامه امسال اجرا نشود و آیین نامه قبلی اجرا شود؟ازتون خواهش میکنم مارو از سردرگمی نجات بدید میترسم یهو همه چی عوض شود.برای زبان و معدل کارشناسی تخفیفی داده می شود؟اگر کسی شاگرد اول هم باشه اما معدلش به 17 ارشد یا 16 کارشناسی نرسه نمیتونه شرکت کنه؟ایکاش در این موارد یکسری تعدیل هایی صورت میگرفت.ممنون

سلام. هنوز تصمیمی برای تغییر آیین نامه گرفته نشده است، اما پیام های شما به معاون محترم آموزشی وزارت علوم منتقل شده است و بررسی و تغییرات احتمالی در دستور کار است.

صداقت چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 00:56

باسلام؛عزیز بزرگوار، همین که دغدغه های دانشجویان نخبه را در خصوص دو شرط غیر عادی معدل لیسانس و نمره زبان منعکس کرده اید، نشان می دهد که گویا خود نیز به این نقیصه، تا حدودی پی برده اید؛ در اینکه همه دانشگاههای بزرگ دنیا جذب نخبگان را یکی از مهمترین دستور کارهای خود می دانند، شکی نیست؛ لکن تعیین معیارهای نخبگی نیز کاری بسیار تخصصی می باشد. به نظر می رسد که در تعیین این معیارها در آیین نامه جدید به برخی واقعیت ها بی توجهی صورت گرفته است. بسیاری از افراد، در زمان ورود به دانشگاه در مقطع لیسانس، دقیقا نمی دانند که رشته ای که متناسب با رتبه شان در آن قبول شده اند، متناسب با علایق و استعدادهایشان هست یا نه؛ و بسیاری پس از ورود، متوجه می شوند که علاقه ای به رشته مذکور ندارند و سعی می کنند علایق خود را در دوره ارشد دنبال کنند. به همین علت است که می بینیم بسیاری از رتبه های برتر دوره های ارشد، دارای معدل کم در دوره کارشناسی در رشته ای دیگر بوده اند؛ آیین نامه استعدادهای درخشان نباید راه را بر افراد ببندد؛ بستن راه بر افراد بدین نحو، که راه جبرانی هم بر آن (خصوصا در جبران معدل کارشناسی) نیست، انگیزه افراد را در دوره ارشد برای تلاش مضاعف با انگیزه قرار گرفتن به عنوان استعداد برتر از بین می برد؛ چنین تصمیمی غیر مسئولانه خواهد بود. چه بسا کسی که از هر نظر ثابت کرده که جزو دانشجویان برتر کشور و شاید در سطح جهان در مقطع ارشد باشد و رزومه آموزشی و پژوهشی اش نیز آن را اثبات کند، لکن معدلی کم در دوره لیسانس در رشته ای دیگر بدست آورده است؛ از طرفی اینکه یک معدل برای همه رشته ها ملاک قرار گیرد نیز بی عدالتی خواهد بود؛ چراکه به عنوان مثال در رشته مهندسی مکانیک، در اکثر دانشگاههای معتبر کشور، معدل نفرات اول هم معمولا به 16 نمی رسد. همین مسئله در برخی رشته های علوم انسانی مثل فلسفه وجود دارد. به نظر می رسد، دغدغه هایی که دوستان به شما منتقل کرده اند و جنابعالی هم آنها را منعکس نموده اید، صرفا از روی احساسات و از طرف مشتی آدم تنبل نباشد؛ چه بسا شما با اجرایی کردن این آیین نامه و بستن راه بر روی دانشجوی نخبه ای که معدل ارشدش بالای 19 بوده و چندین نوآوری علمی از خود بروز داده و در جشنواره های ملی از او تقدیر شده، باعث ورود کسی دیگر با امتیاز استعداد درخشان شوید که از نظر علمی قابل قیاس با فرد مذکور نباشد. به نظر می رسد با امتیاز بندی مناسب در هر کدام از آن شروط، و برداشتن شرطهایی که راه را بالکل بر روی افراد می بندد، می توان با عدالت با فرزندان نخبه این کشور، رفتار کرد.والسلام علی من اتبع الهدی

مهتاب سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 17:07

با عرض سلام و احترام
استاد ما دانشجویان ممتاز دوره ارشد که یرای ایین نامه ۹۱ برنامه ریزی داشتیم و زحمات زیادی برای استفاده از شرط ممتازی برای ورود به دوره دکتری داشتیم، حالا با استرس بسیار چشم به راه عدالت هستیم، از شما استاد عزیز تقاضا دارم به ما کمک کنید، ایا می توانیم به نتیجه تلاشمان امیدوار باشیم؟ خواهش می کنم کورسوی امید را در دل ما روشن کنید. می توانیم امید داشته باشیم؟

تغییر آیین نامه=بی ثباتی در قانون سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 13:52

سلام


یعنی ما به آیین نامه ها و اطلاعیه های وزارت علوم هم نباید اطمینان کنیم

آیینامه سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 12:55

در جواب به کسایی که می گویند مدرک زبان باید باقی بمونه:

ما نمیگیم که مدرک زبان حذف بشه ما میگیم که امتیازی بشه اگه شما الان چند ماهه دارید برای مدرک زبان زحمت میکشید ما چند ساله داریم برای شاگرد اولی و مقالاتمون زحمت می کشیم اگه مدرک زبان امتیازی بشه نه شما زحمتاتون هدر میره نه ما شما به هر ترتیب امتیازه زحماتتون رو می گیرید بعد تو مصاحبه با جدولی که آقای دکتر در نظر گرفتند کسایی که واقعا استحقاق ورود رو داشته باشند وارد مقطع دکتری می شوند.

مدت فراغت از تحصیل سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 12:14

با سلام...

کاش این دو سال فرصت از فارغ التحصیلی هم به سه سال افزایش پیدا کنه... استعداد درخشان رو باید بیشتر به سمتی سوق بدین که افراد با سابقه پژوهشی بالا بتونن شرکتت کنن. که گرفتن پذیرش از مجلات معتبر هم نیازمند زمان زیاد هست...

محمدخانی سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 08:05

باسلام
رشته ریاضی
معدل کارشناسی 15.87
دانشگاه دولتی
ارشد 18.03
دانشگاه دولتی
2مقاله ISI
2مقاله ISC
3کنفرانس
دانشجوی نمونه دانشگاه
پژوهشگر برتر دانشگاه
اما
با این آیین نامه همش هیییییییییییییییییییییییچ

مهرآرا سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 08:01

سلام آقای دکتر؛
ضمن تشکر
اجرای این آیین نامه برای ما ورودی های 90 که بر اساس آیین نامه قبلی برنامه ریزی کرده بودند و تازه از اآیین نامه جدید متوجه شدیم چه جوری خودمونو به این ایین نامه برسونیم،

عزیزی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 22:43

سلام آقای دکتر بخداشایدروزی 3تا4بارمیایم به اینجاسرمیزنم تا شاید تغییری در شرط زبان اعمال شده باشد ولی هرروز که می گذره بیشتر ناامیدمیشم با داشتن تمام شرایط بجز نمره زبان که آن هم نمره 50 رادارم واقعانمیدونم چکار کنم لطفا حال مارادرک کنین 70 نمره خیلی بالایی است فراگرفتن این مدرک وقت نیاز است

مصطفی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 14:38

سلام جناب دکتر

یک سال بعد از فارغ التحصیلی ورودی های 89 ارشد، شرایط استعداد درخشان به گونه ای بود که باید جزء شاگردهای اول تا سوم گروه بودی. که شامل خیلی ها نشد. از این عده پسرها مجبور به رفتن به سربازی شدن و حالا که سربازی تموم شده، اون شرط مرتفع شده ولی دو سال و نیم از فارغ التحصیلی ما میگذره. که باز هم شرایط شامل حال ما نمیشه.

این همه تغییرات در آیین نامه های این چنینی چیزی جز ظلم به دانشجوها نیست. ای کاش از همون اول در دولت قدیم روی این موضوع با فکر بیشتری تصمیم گیری میشد. هر چند که بنده آیین نامه فعلی رو میپسندم، ولی این شرط دو سال به هر حال برای ما مشکل ساز شده.

حالا ما موندیم و چندتا مقاله ISI که وقت و چشم روش گذاشتیم... و نتیجه ای که در بر نداشت...

ولی همان طور که عرض کردم شرایط آیین نامه فعلی رو عادلانه تر از قبل می دونم و از زحمات شما متشکرم...

هلنا دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 14:23

سلام آقای دکتر؛
ضمن تشکر که به نظرات دانشجویان سردر گم وقت می گذارید و وبلاگتون را جهت شنیدن صدایمون باز گذاشتید(البته خیلی ها به اینترنت هم دسترسی ندارند که بتوانند مشکلاتشونو به مقامات بالای آموزشی کشور در میان بگذارند)، لطفا نظر من دانشجوی حقیر هم بخونید:
اجرای این آیین نامه برای ما که ورودی های 90 که بر اساس آیین نامه قبلی برنامه ریزی کرده بودند و تازه از اآیین نامه جدید متوجه شدیم چه جوری خودمونو به این ایین نامه برسونیم، اگر زبان اینقدر مهمه که یک شرط اجباری برای دکترا باشه چرا وزارتخانه یک برنامه ریزی دراز مدت براش پیش بینی نکرده؛ با گذراندن 2 واحد درسی که در مقطع کارشناسی که نمیشه زبان فول بشیم اگه فول بودیم بخدا می رفتیم خارج، دیه اینقدر استرس نداشتیم.
معمولا اینجور آیین نامه ها را که تصویب می شوند راه های کسب شرایط آن هم برای تلاش دانشجویان باز می گذارندکه برای کسب این شرایط بتوانند رقابت کنند که این شرایط را بدست آوردند که این آیین نامه استفاده کنند اما شرط معدل کارشناسی که الان از سر ما گذشته است. حداقل امتیاز براش بذارید نه اینکه شرط اجباری باشد. (مطمئننا با اجرای آیین نامه جدید هیچکسی حتی برای مصاحبه هم نمی تواند دعوت بشود تا چه برسد به پذیرش؛) با تشکر

نادر مجلسی و محمدعلی کریم پور دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 14:03

با سلام خدمت آقای نوه ابراهیم.

ما مخلف تغییر نمره زبان هستیم
تقاضا داریم مطابق ایین نامه عمل کنید.

یوسف دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 10:15

با سلام
دکتر من یه سوال داشتم، ممنون میشم اگه وقت بزارید و یه جواب کوتاه بدید.
توی رشته ما در مقطع ارشد اصلا وروردیمون معدل بالای 17 نداره یعنی سخت گیری اساتید در نمره دادن وحشتناک است. حال اینکه معدل 16.5 بدون احتساب نمره پایان نامه با وجود اینکه رتبه اول فارغ التحصیلان هم می باشد، شرایط استفاده از این نوع پذیرش را ندارد؟
اگه ما در هر دانشگاه دیگه ای بودیم به راحتی می توانستیم معدل 17 را کسب کنیم. لطفا شرط رتبه اولی را هم لحاظ بفرمایید مثل آیین نامه قبل. به طوری که اگر رشته ای معدل بالای 17 رو نداشت از طریق رتبه احتمال حضور در پذیرش را داشته باشد. آیا انصاف است در دانشگاهی با سطح پایین تر از 15 نفر ورودی، 12 نفر شرط معدل بالای 17 را داشته باشند ولی در دانشگاه ما با سطح خیلیییی بالاتر هیچ کس شرط لازم را نداشته باشد.

سعید یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 23:20

سلام دکتر
وقتی در پاسخ به یکی از کامنت ها فرمودید:
" سلام جوان. آینده کشور در دست شماست. سکوت چیه. حرف های شما شنیده می شود. امید داشته باشید. "
بی اختیار اشکم جاری شد و امیدی در دلم روشن شد. نتیجه کار که با خداست، ولی به خاطر همین امیدی که در دلمون روشن کردین ممنونتان هستیم. خدا دلتان را روشن کند.

نعمتی یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 20:14

سلام آقای دکتر.
انقد اومد سایتتون و اخبار دیدم و هیچ خبری ناامید شدم. آخه تو نگرانی استاد، آدم میتونه صبر کنه؟ صبر و انتظار با نگرانی و اضطراب و اون هم با این همه فکر و خیال که چند سال عمرمون رفت جور در نمیاد که. میگم استاد نمیشه مثل کشورای دیگه جلسه های اضطراری خارج از ساعت اداری تشکیل بدین؟ باور کنید استاد در همین دقیقه ها که شما وبلاگتون رو میخونین و احتمالاً میگین ای بابااااا... بازم بچه ها همون حرفارو میزنن آخه اینا چرا حالیشون نمیشه ما میخوایم سطح دانشگاه ها رو ارتقا بدیم و .... در همین دقیقه ها بخدا ما داریم میگیم آخه نمیشد یه سال زودتر متوجه میشدیم؟ یعنی میشه بردارن شرط معدل و زبان رو؟ تو همین دقیقه ها که شما کاملا سطحی از خوندن این حرفا میگذرین ما از دل نگرونی فقط داریم دعا میکنیم که خدا به دلتون بندازه و یه معجزه ای امسال اتفاق بیفته.
الهی آمین.

مصطفی یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 19:35

جناب آقای دکتر
با سلام و خسته نباشید؛
همگی ممنونیم از اینکه همزمان با درگیری های شغلیتان، نظرات دانشجویان را جویا شدید به گوش مسوولین رساندید که شاید صدای ما را بشنوند؛
من رشته علوم سیاسی هستم و معدل لیسانسم 15/55 می باشد و نفر اول مقطع ارشد با معدل 17/21در میان هم ورودی های خودم می باشم و تلاش کردم در مقطع ارشد جبران کنم اگر معدل لیسانسم بالا بود که در مقطع قبلی (کارشناسی) از آیین نامه استعداد هم می تونستیم استفاده کنیم و با اجرای بند معدل در آیین نامه جدید دوباره اونایی می تونند شرکت کنند که در مقطع لیسانس هم از این آیین نامه استفاده کرده اند.
چرا همه فکر می کنند درس خواندن در رشته های علوم انسانی راحتتر ه، بخدا اساتید موقع نمره دادن به دانشجوشان، نگاه رشته اش نمی کنند که فکر کنند علوم انسانیه و رشته اش راحتتره که نمره بالاتری بهشون بدهند. اگه اینجور بود من که نفر اول رشته علوم سیاسی در یکی از دانشگاه های معتبر دولتی تهرانم باید معدل ارشدم خیلی بالاتر 17 بودم، در صورتی که چنین نیست.
اگر اینجوری باشه باید گفت که علوم انسانی راحتتره و وقت بیشتری دارند و باید نمره زبان بالاتری کسب کنند، در صورتی بررسی علمی و کارشناسی عکس این قضیه را نشان می دهد و رشته های علوم انسانی نمره زبان پایینتری کسب می کنند.
با تشکر مجدد

زبان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 17:47

با سلام
آقای دکتر به خدا به جایی رسیدم که شبا خواب زبان را می بینیم
من یک هفته است ایین نامه رو دیدم و از همون روز هم شروع کردم به یادگیری زبان
فقط تورو خدا یه فرصت بهمون بدین
مدرک را اجباری کنین ولی با دادن یه فرصت
شاگرد اولی، این همه مقاله و رزومه پژوهشی عالی و .. کافی نیست برای پذیرش

مدرک زبان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 16:37

با سلام اقای دکتر
خسته نباشید
اقای دکتر کم کم به فراخوان دانشگاهها نزدیک میشیم .ایا ما چون مدرک زبان نداریم نمیتونیم شرکت کنیم؟
لطفا به ما مهلت بدید.
با تشکر

رضا جعفری یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 15:24

استاد ارجمند
تغییر آیین نامه باعث بی ثباتی در قانون می شود. در چنین شرایطی اصلا نمی شود تصمیم گرفت. نمره زبان نباید تغییر کند

سکوت یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 14:55

گاهی خوب است آدم بداند وقتش رسیده “دست بکشد” و “رها کند”
و قبول کند که جنگیدن بس است …
گاهی باید بگذاری سرنوشت بیاید ،
روزگار خودی نشان بدهد و همه چیز دست به دست هم دهد
تا اوضاع رقم بخورد و تو ساکت و سرد تنها ورق بخوری . . .

سلام جوان. آینده کشور در دست شماست. سکوت چیه. حرف های شما شنیده می شود. امید داشته باشید.

زهرا یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 14:06

با سلام و خسته نباشید
استاد امکان تمدید گرفتن مدرک زبان تا شهریور ماه وجود دارد؟لطفا در جلسه ی آتی این موضوع را از طرف من و دوستانم مطرح نمایید. سپاسگزارم

روناک یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 12:58

سلام اقای دکتر.امیدوارم حالتون خوب باشه. یه فکری به حال این دانشجوها بکنید.به خدا ظلمه من با بدبختی تونستم نفر اول باشم الان با این شرط معدل کارشناسی و مدرک زبان چیکار کنم.من متاهل هستم و 2 سال ارشد رو خیلی سخت گذروندم و خیلی تلاش کردم که نفر اول باشم که بتونم از استعداد درخشان استفاده کنم.حتما درک میکنید که متاهلی درس خوندن و از یه شهر دیگه به شهر دیگه رفتن چقدر سخته با این وجود تونستم نفر اول باشم.خواهش میکنم تجدید نظر کنید.ما با ایین نامه پارسال برنامه ریزی کردیم وکلی امیدوار شدیم و کلی هم سعی و تلاش کردیم. خواهش میکنم به فکر ما متاهل ها هم باشید.
ممنون

آی نور یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 11:40

سلام استاد
شما که نوشتید امیدوار باشید نور امیدی در قلبم روشن شده اصلا ازین رو به اون رو شدم خدا خیرتون بده

بهزاد یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:59

سلام آقای دکتر
خداخیرتون بده در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست....نمره ردی رو از معدل بردارین من خودم دانشجوی علوم پایه ارشد پیام نورم ورودی 90 الان دیگه سومین ترمه بخاطر ارتقا معدل کل واحد اضافی برمیدارم در صورتیکه اگه نمره مردودی دوتا درسم برداشته میشد همون 4 ترمه فارغ تحصیل میشدم..دانشگاه پیام نور تا ورودی 88 نمره ردی حذف میکرد از 88تا پایان 90 نمره ابقا و از ورودی 91 ببعد نمره ردی حذف میشه این انصاف نیست توروخدا لااقل تو دانشگاه پیام نور یکسان سازی کنیدشامل ماهم بشه پول پرداخت شهریه ندارم 8 ترمه شدم حقمون نیست بخدا اینهمه سختگیری ما نمره ای دست استاد نداریم همش تستی وسیستم صحیح میکنه-خواهشمندیم تقاضا داریم نیمسال دوم 93-94 ماهم فارغتحصیل بشیم شهریه نپردازیم بخدا کم نیستیم بچه هاییکه این مشکل داریم

آیینامه یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:54

دکتر با این مدرک زبانی که به آیینامه اضافه کردید تمام تمرکزمون بهم ریخته جوری که اساتید راهنما های ما کمکم دارند متوجه بی تمرکزی ما می شوند قبل از این آیینامه من و استادم هر 2 ماه داشتیم یک مقاله ی خوب سابمیت میکردیم تازه شاگرد اول دانشگاه نیز هستم الان حتی تمرکز نوشتن یک مقاله هم دیگه ندارم دکتر خواهش می کنم مدرک زبان رو امتیازی کنید تا هم اون هایی که برای شاگرد اولی و پژوهش زحمت کشیدند و هم اون هایی که برای مدرک زبان زحمت کشیده اند دچار شکست نشوند

مدرک زبان یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 10:51

سلام خواهش میکنم مدرک زبان رو در مقابل شاگرد اولی قرار بدید چون شرط شاگرد اولی شرط اصلی آیین نامه قبلی بوده ولی در این آیین نامه هیچ امتیازی بری اون قائل نشدید با تشکر...

مهتاب یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 02:09

با عرض سلام و احترام
استاد خواهش می کنم بفرمایید ایا در مورد حذف معدل کارشناسی در مورد رتبه های ممتاز ارشد می توانیم امیدی داشته باشیم؟
خواهش می کنم پاسخ این سوال من را بدهید استاد عزیزم
با سپاس

یکی یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 00:53

با سلام و وقت بخیر
آقای دکتر تکلیف این زبان و معدل کارشناسی معلوم نشد؟ مردیم از استرس
آخه ما که یه بار توی آزمون ارشد معدل کارشناسیمون لحاظ شده چوب معدلای پایینمونا خوردیم. خب چرا به جای معدل کارشناسی مثلا یه آیتم دیگه نمیزارید؟ مثلا رتبه قبولی کارشناسی ارشد....
تو رو خدا هر کاری از دستتون برمیاد برامون انجام بدید،فکر کنید ما هم بچه های خودتون....دعای خیرمون بدرقه راهتونه همیشه....

درد دل شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 22:34

سلام

استاد گرامی، قضیه این نمره زبان و امتیاز 70 جدول محاسباتی ما رو از با در مییاره، نمیخواین برا استرس و دل نگرانی ما یه فکری بکنین؟ استاد خیلی دلنگرونیم مطمنیم درکمون میکنین. با تشکر

من شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 20:56

سلام آقای دکتر.من همونی ام که برای شما نوشتم تصادف کردم و شما نظر منو تایید نکردید.
تو رو به خدا دوباره آیین نامه رو طوری نزارید که مثل همون قبلی باشه و یا باز یه بی عدالتی دیگه توش باشه.
بذارید زبان مثل سالهای پیش باشه و معدل کارشناسی هم حذف بشه.
التمااااااااااااس می کنم...

در ضمن برخی خیلی بی نزاکتند...خیلی مثه این شخصی که می خاد وبلاگتون رو بخره...به دل نگیرید.
تازگیا هم در نظرات وبلاگتون هر چی این کد امنیتی رو میزنیم میگه نادرسته...باید چندباربزنیم.یا صفحه رو رفریش کنیم...b

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.